;
coinex

گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

سال گذشته در ماه اوت گلکسی بادز 2 رونمایی شد و حال سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد خود از گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) رونمایی کرد. در این رویداد از Galaxy Z Flip 4 ،Galaxy Z Fold 4 و گلکسی واچ 5 نیز رونمایی شد.

بعد از مدت‌ها انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف، بالاخره امروز رویداد آنپکد گلکسی برگزار شد و در کنار دیگر محصولات، کره‌ای‌ها از Galaxy Buds2 Pro نیز رونمایی کردند. نسخه پرو گلکسی بادز 2 15 درصد نسبت به مدل‌های قبلی خود کوچک‌تر شده تا افراد تجربه استفاده‌های طولانی مدت راحت‌تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: گلکسی زد فلیپ 4 (Galaxy Z Flip 4)‌ رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

مشخصات فنی و قیمت گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro)

نسل جدید هدفون‌های سامسونگ طراحی آیرودینامیکی (aerodynamic) دارد که با این تغییر در طراحی آن، جریان هوای اضافی به گوش کاربر  می‌رسد و به طور کلی در استفاده‌های طولانی مدت گوش کاربر را اذیت نمی‌کند. این هدفون با داشتن ایربادهای مخصوص بیش از دو برابر Galaxy Buds Pro از شنیدن صداهای مزاحم جلوگیری می‌کند.

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو سیستم حذف نویز فعال هوشمند پیشرفته (ANC) را داراست و طبق گفته این کمپانی، می‌تواند نویز فعال تا 33 دسی‌بل را حذف کند. این قابلیت Buds2 Pro را از حالت ANC به حالت Ambient تغییر می‌دهد تا به تقویت مکالمه کمک کند.

گلکسی Buds2 Pro دارای درایورهای 10 میلی‌متری در هر بادز بوده و با وجود صدای Hi-Fi 24 بیتی برای گوشی‌های مجهز به One UI 4.0 به بالا، می‌توانید صدایی ثابت و باکیفیت را بشنوید. هر بادز از صدای 360 درجه بهبودیافته‌ی چندکاناله پشتیبانی می‌کند تا تجربه‌ای فراگیرتر و واقعی‌تر ارائه دهد.

فراتر از این، این گجت سامسونگ از فناوری Dolby Head Tracking برای تقلید از تجربه صدای سینمایی استفاده می‌کند. گلکسی بادز 2 پرو در رنگ‌های بنفش، سفید و مشکی عرضه می‌شود.

این هدفون را می‌توان به گوشی‌ هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، لپ تاپ و تلویزیون هوشمند وصل کرد. گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ می‌تواند به طور خودکار بین دستگاه‌های مختلف سامسونگ جا به جا شود. به علاوه، از دیگر مزایای این گجت می‌توان به پشتیبانی از SmartThings Find اشاره کرد. این قابلیت به شما کمک می‌کند حتی وقتی هدفون شما خاموش است، بتوانید آن را پیدا کنید.

این هدفون بی‌سیم گواهی IPX7 دارد و  دربرابر آب تا عمق 1 متری و حداکثر 30 دقیقه مقاوم است. لازم به ذکر است که گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) از بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

عمرباتری گلکسی بادز ۲ پرو درحال فعال بودن ANC، حدود پنج ساعت خواهد بود و در صورت خاموش کردن ANC، تا هشت ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. با درنظر گرفتن کیس شارژ، عمر باتری این محصول ۲۰ ساعت درحالت فعال بودن حذف‌نویز، و ۳۰ ساعت درحالت عادی خواهد بود.

محفظه شارژ، کابل USB نوع C، ایرباد با اندازه‌های مختلف و دفترچه راهنما اقلام همراه با این ایربادز هستند. شما می‌توانید از امروز گلکسی Buds2 Pro را با قیمت 230 دلار پیش سفارش کنید. این محصول از ۲۶ آگوست (4 شهریور) عرضه خواهد شد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این هدفون بی‌سیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر