;
coinex

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان [آبان 1402]

در راهنمای خرید بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان به شما کمک می‌کنیم که گزینه مناسب با نیاز خود را پیدا کنید.

انتخاب یک هدفون مناسب برای استفاده در طول شبانه روز کار ساده‌ای نیست و نیاز به دانش فنی و راهنمایی‌های متنوعی دارد البته یک راهنمای خرید بهترین هدفون های یک میلیونی نیز می‌تواند کارساز باشد.

بسیاری از افراد در طول شبانه روز در وسایل نقلیه‌ی عمومی، سر کار یا در منزل خود برای گوش دادن به موسیقی از هدفون استفاده می‌کنند. استفاده از هدفون در محیط‌های عمومی معمولا برای شنیدن بهتر موسیقی یا صرفا خلاص شدن از دست سر و صدای محیط و تمرکز بر کار صورت می‌گیرد. در این چند وقت تغییراتی در ساخت هدفون‌ها بوجود آمده که توانسته‌اند کدهای بلوتوثی پیشرفته، عمر طولانی‌تر باتری و صدای بهتر را ارائه کنند.

هدفون‌ها بهترین ابراز برای مکالمه،گوش دادن به موسیقی، بازی و  ورزش، بدون مزاحمت صدای اطراف هستند. در کاربردهای ورزشی، هدفون‌های بی‌سیم محبوبیت بیشتری دارند زیرا خبری از دست و پاگیری سیم نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

از طریق این راهنمای خرید بهترین هدفون های یک میلیونی می‌توانید مدلی مناسب را با توجه به استفاده و بودجه خود انتخاب کنید. پس در ادامه تکراتو را همرهی کنید تا با بهترین هدفون با یک میلیون تومان آنا شوید.

شیائومی ایر 2 پرو

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان
بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان
  • مناسب برای موسیقی، مکالمه
  • قابلیت نویز کنسلینگ فعال یا ANC

شیائومی ایر 2 پرو یکی از بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان بوده که سازگاری کاملی برای اتصال به گوشی‌های اندرویدی و حتی آیفون را دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید ایر 2 پرو دارای یک دنباله یا همان ساقه بلند هستند و بخش لمسی پشت آن‌ها نیز به حالت براق طراحی شده است. سازنده چینی این محصول را بسیار خوب ساخته و بادزها با زاویه کمی که دارند به خوبی در گوش قفل می‌شوند.

اگر بخواهیم چند مورد از قابلیت‌های این محصول فوق العاده را بیان کنیم باید به قابلیت ANC اشاره کنیم، این قابلیت باعث می‌شود تا حد خوبی سر و صدای اضافی محیط از بین برود. از طرفی به روی هر بادز سه میکروفون و در کل شش میکروفون به روی بادزها دیده می‌شود که هم می‌تواند صدای شما را حین مکالمه به خوبی انتقال دهد و هم نویز را از بین ببرد.

درایور 12 میلی‌متری این محصول کیفیت صدای بسیار خوبی را برای آن به ارمغان آورده و شما می‌توانید با ANC روشن 5 ساعت شارژدهی و 20 ساعت شارژدهی کلی همراه با کیس را انتظار داشته باشید. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، قابلیت transparent، پدهای لمسی، بلوتوث 5 و درگاه Type-C از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

پاورولوجی مدل PRIMO True Wireless Buds

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • کیفیت صدای عالی
  • ارگونومی خوب

پاورولوجی مدل PRIMO True Wireless Buds یکی دیگر از بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان بوده که ظاهری متفاوت دارد. درب این محصول به جای این که به سمت بالا باز شود به صورت دایره‌ای باز می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود شما با یک دست راحت‌تر بتوانید درب کیس را باز کنید.

همانطور که د رتصویر بالا مشاهده می‌کنید بادزها طراحی بدون ساقه دارند و بخش بیرونی آن‌ها مانند گلکسی بادز پرو طراحی کاملا براق دارد. از نظر ارگونومی وضعیت این محصول خوب است و قطعا مشکلی در طول استفاده نخواهید داشت.

این محصول به طور کلی 57 گرم وزن دارد و درون کیس سه چراغ LED دیده می‌شود که نشان‌دهنده شارژ باقی مانده و همچنین فول شارژ شدن کیس است.

یکی از نقاط قوت اصلی این محصول را می‌توانیم کیفیت صدای خوب آن در نظر بگیریم. صدای خروجی کیفیت بسیار مناسبی دارد و صدای میانی و بالا به صورت دقیق، تفکیک شده و شفاف پخش می‌شود و بیس نیز عمق و دقت مناسب دارد. این دستگاه با بلوتوث 5.1 به گوشی شما متصل می‌شود تا اتصال پایداری خوبی داشته باشد و در طول استفاده قطعی اتفاق نیفتد.

هر دو بادز از پدهای لمسی پشتیبانی می‌کنند و شما از این طریق می‌توانید فرمان‌های مرسوم مانند پخش/توقف موسیقی یا رفتن به آهنگ قبلی را به گوشی انتقال دهید. البته باید گفت که گاهی این پدها عالی عمل نمی‌کنند و باید نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید.

از نظر شارژدهی اما این هندزفری خیلی عالی نیست و می‌تواند 4 ساعت بدون کیس و تا 18 ساعت به کمک کیس شارژدهی کند. در نهایت کیفیت عالی کیس به همراه کیفیت صدای خوب بادزها باعث می‌شود پاورولوجی Prime در لیست راهنمای خرید بهترین هدفون های یک میلیونی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی های شیائومی 2023

پرودو مدل PDX413

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • طراحی خاص و زیبا
  • کاهش تأخیر به 65 میلی‌ ثانیه
  • گواهی IPX5

اولین ویژگی این محصول که آن را از همه مدل‌های موجود در لیست بهترین هندزفری زیر یک میلیون متمایز می‌کند، طراحی خاص و جذاب آن است که شبیه به یک سفیه فضایی می‌ماند و گویی از آینده به زمان حال سفر کرده است. این طراحی خاص به دلیل گیمینگ بودن هندزفری است و سازنده با این کار قصد دارد به شما حس و حال یک محصول مخصوص بازی را منتقل کند. این مدل به لطف گواهی IPX5 در برابر پاشش آب مقاوم است ولی نباید به طور مستقیم درون آب قرار بگیرد.

مانند بسیاری از مدل‌های دیگر بادزها این هندزفری هم دارای ساقه‌های کشیده و البته سری‌های سیلیکونی هستند و پدهای لمسی روی بادزها برای انتقال فرمان‌های مختلف به شما کمک می‌کنند. شما با لمس طولانی مدت بادز سمت راست می‌توانید حالت بازی را فعال کنید تا تأخیر به 65 میلی‌ ثانیه کاهش پیدا کند. درایور 12 میلی‌متری پرودو PDX413 می‌تواند صدای خوب و مناسب را تولید کند تا هم جزئیات درون بازی به خوبی شنیده شود و هم شما بتوانید برای گوش دادن به موزیک از این محصول استفاده کنید. شارژدهی 6 ساعته و در نهایت 16 ساعته به کمک کیس از دیگر ویژگی‌های این هندزفری بی‌سیم است.

سامسونگ مدل Level U2

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • مناسب برای موسیقی، مکالمه
  • قابلیت رفع نویز میکروفون

هدفون‌های بی سیم سامسونگ مانند هدفون بی سیم Leve U2 نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفته‌تر شده و حالا با بلوتوث نسخه 5 وارد بازار شده است که تا 10 متر برد دارد و بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان است. همچنین قطر درایورها تا 12 میلی متر رسیده که با آمپدانس 32 اهم به خوبی بیس و تریبل را به گوش منتقل می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های بسیار جذاب هدفون Level U2 سامسونگ می‌توان به باتری فوق العاده آن اشاره کرد که تا 13 ساعت مکالمه و تا 18 ساعت هم پخش موسیقی با آخرین میزان صدا را پوشش می‌دهد. علت اینکه در زمان مکالمه مدت زمان کمتری می‌توان از آن استفاده کرد، فعال بودن رفع نویز میکروفون است که مصرف زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ سامسونگ 2023

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023

هایلو مدل W1

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • کیفیت صدای خوب
  • کیفیت مکالمه عالی به نسبت قیمت

اگر بخواهیم ویژگی‌های این محصول را نام ببریم باید به گواهی IPX4 اشاره کنیم. گواهی IPX4  به این معناست که تعریق حین ورزش به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. این مدل دارای دو میکروفون به روی هر بادز است و به لطف فناوری حذف نویز محیط می‌تواند صدای شما را بسیار خوب و واضح به طرف مقابل انتقال دهد. در واقع می‌توانیم کیفیت مکالمه هایلو W1 را یکی از نقاط قوت اصلی آن در نظر بگیریم.

هایلو W1 به نسخه 5.2 بلوتوث مجهز است و تا 10 متر برد مفید دارد و هیچ افت کیفیت یا قطعی در صورت دور شدن از گوشی اتفاق نمی‌افتد. این هدفون دارای چیپست کوالکام 3040 استو همین موضوع باعث می‌شود تا دیتا سریع‌تر منتقل شود و تأخیر تا حد خوبی کاهش یابد.

به‌علاوه پایداری در اتصال بیشتر می‌شود و بادزها سریع‌تر می‌توانند به گوشی متصل شوند. بادزهای هدفون هایلو W1 می‌توانند با یک بار شارژ کامل حدود 6 ساعت دوام بیاورند و این عدد به کمک کیس به 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند که عملکرد مناسبی است اما عالی نیست و مدل‌های بهتری در این بازه قیمتی از نظر شارژدهی باتری یافت خواهد شد.

هندزفری بی‌سیم REDMI BUDS 3

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • صدای خوب
  • گواهی IP54

اگر طراحی ایرپاد نسل دو اپل را می‌پسندید و ترجیح می‌دهید که بادزها فاقد سری‌های سیلیکونی باشند قطعا این مدل می‌تواند یکی ازبهترین هدفون زیر یک میلیون تومان برای شما باشد؛ چرا که شیائومی در طراحی آن تا حد زیادی از ایرپاد 2 اپل الهام گرفته و بادزها و کیس شباهت بسیار زیادی با محصول سازنده آمریکایی دارند.

هر بادز تنها 4.5 گرم وزن دارد و گواهی IP54 به معنای مقاومت در برابر گرد و غبار نیز برای این هندزفری در نظر گرفته شده است. این محصول ارتباط خود را به کمک بلوتوث نسخه 5.2 برقرار می‌کند و به صورت پایدار به گوشی یا لپ تاپ متصل می‌شود.

شیائومی برای ردمی بادز 3 میکروفون‌های دوگانه در نظر گرفته تا کیفیت مکالمه افزایش پیدا کند و نویز تا حد خوبی کاهش یابد. این هندزفری از درایور 12 میلی‌متری استفاده می‌کند و کیفیت صدای مناسبی هم دارد و می‌تواند تا 20 ساعت پخش موزیک را دوام بیاورد (به همراه کیس). پاپ آپ انحصاری MIUI برای جفت‌سازی سریع، پد لمسی برای انتقال دستورهای مختلف و سازگاری با گوشی‌های اندرویدی و ایفون‌ها از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

انکر R100

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • صدای بسیار خوب
  • بیس عمیق
  • شارژدهی خوب

انکر یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات صوتی در جهان امروز است و هیچ جای تعجبی ندارد و که محصولات آن جزو بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون به حساب بیایند. این سازنده در طراحی R100 از پلاستیک فشرده استفاده کرده و با یک طراحی هوشمندانه ارگونومی بسیار خوبی را برای محصول به ارمغان آورده است.

این بادزها به راحتی درون گوش قرار گرفته و محکم می‌شوند و همین موضوع به شما امکان می‌دهد با انکر R100 به فعالیت‌های ورزشی مختلف بپردازید. از طرفی این مدل از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند و پاشش قطرات آب نمی‌تواند به آن آسیبی وارد کند و می‌توانید با خیال آسوده حتی هنگام بارش باران نیز از این محصول استفاده کنید.

درایورهای 10 میلی‌متری این هدفون با قابلیت Bass up ترکیب می‌شوند تا هم کیفیت و بلندی صدای خوبی به گوش برسد و هم صدای بیس عمق و دقت خوبی داشته باشد. هندزفری انکر r100 از دو میکروفون بهره می‌برد و می‌تواند تا حد خوبی نویز محیط را کاهش دهد و صدایی شفاف را به گوش طرف مقابل برساند.

انکر برای این مدل کیس شارژ با ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپر ساعت را مناسب دیده و در نتیجه بادزها به کمک کیس می‌توانند تا نزدیک به ۲۵ ساعت موسیقی پخش کنند که عملکرد خوب و رضایت بخشی است. انکر r100 از بلوتوث ۵ برای اتصال استفاده می‌کند و به همین دلیل هم به سرعت به گوشی وصل شده و ارتباط پایداری برقرار می‌کند.

کیو سی وای مدل HT03 Active Noise Canceling

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • باتری خوب
  • ارگونومی مناسب درون گوش
  • قابلیت ANC

در هدفون‌های بی سیم یکی از قابلیت‌های مهم در حال حاضر ANC یا حذف نویز فعال است. این قابلیت اکثرا در هدفون‌های پرچمدار یا بالارده استفاده می‌شود، اما جالب است بدانید که هدفون QCY HT03 از این قابلیت بهره می‌برد. به لطف قابلیت ANC در محیط‌های شلوغ هدفون می‌تواند بسیاری از صداهای مزاحم محیط هنگام گوش کردن به موسیقی و یا گوش دادن به یک پادکسب را مسدود کند تا شما بتوانید بدون مزاحمت به محتوای مورد نظر خود گوش دهید.

به علاوه این هدفون قابلیت Transparent هم دارد که به کمک این فناوری هدفون می‌تواند زمانی که فردی با شما صحبت می‌کند به صورت خودکار ANC را غیر فعال کند تا شما بتوانید مکالمه کنید. این دو قابلیت در کنار هم باعث می‌شوند این محصول خود را بیشتر از هر زمان دیگری به هدفون‌های پرچمدار نزدیک کند و جزو بهترین هندزفری های بلوتوثی زیر یک میلیون به حساب بیاید. این محصول از درایورهای دینامیکی ۱۰ میلی متری برخوردار است و از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. به لطف این موارد HT03 می‌تواند نت‌های مختلف را با جزئیات به گوش شما برساند و کیفیت صدا رضایت بخش است.

کیفیت مکالمه‌ی این هدفون هم مناسب است؛ چرا که چهار میکروفون با قابلیت ENC برای این محصول در نظر گرفته شده که باعث می‌شود حتی در محیط‌های شلوغ هم بتوانید صدای خود را به صورت واضح و بدون خش به طرف مقابل انتقال دهید. با خاموش بودن ANC می‌توانید از هدفون‌ها شارژ دهی ۶ ساعته و از هدفون و کیس شارژ دهی ۲۴ ساعته را انتظار داشته باشید. در صورت روشن بودن قابلیت ANC این اعداد به ۵ و ۲۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

شما با گوشی اندرویدی و ایفون خود می‌توانید از این محصول استفاده کنید و اتصال از طریق بلوتوث نسخه 5.1 برقرار می‌شود. این هدفون با ارگونومی خوبی ساخته شده و به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد. در نهایت شما می‌توانید در برنامه‌ی نصب شده به روی گوشی صدای این هدفون را شخصی سازی کنید تا موسیقی بیش از پیش به سلیقه‌ی شما پخش شود و هدفون نت‌ها را مطابق با سلیقه‌ی شما پخش کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

هدفون بی‌سیم تسکو مدل TH 5345

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • نوع اتصال: سیمی و بی سیم
  • دارای باتری لیتیومی

این هدفون بیسیم بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان و یکی از معدود هدفون‌های محبوب و با کیفیت بسیار بالا است که می‌توان به هر دو شیوه بی‌سیم و با‌ سیم از عملکرد آن بهره برد. با توجه به قیمت بسیار مناسب این محصول، کیفیت این هدفون بسیار راضی‌کننده است.

علاوه بر مقرون‌به صرفه بودن، این هدفون دو گوشی، بسیار مناسب برای استفاده در هنگام بازی‌های کامپیوتری و گیمینگ است. باتری لیتیومی این هدفون قادر است تا با قرار‌گیری در معرض شارژ تنها به مدت ۱.۵ ساعت، قابلیت استفاده ۱۲ ساعته در هنگام مکالمه و ۶ ساعته در هنگام گوش دادن به موسیقی را برای کاربر فراهم کند. حساسیت این هدفون ۱۱۸ دسی‌بل بوده و جک ۳.۵ میلی‌متری آن امکان اتصال با سیم آن را فراهم می‌آورد.

هندزفری بی سیم وان مور مدل ComfoBuds

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • دارای گواهی ضد آب و گرد و غبار IPX5
  • دارای بلوتوث نسخه 5
  • دارای قابلیت نویز کنسلینگ

این هدفون بسیار جذاب و شیک است و مناسب برای افرادی است که به هدفون ضد آب برای ورزش نیاز دارند؛ این هدفون دارای گواهی ضد آب و گردوغبار IPX5 است که می توانید از آن در زیر باران، استخر هنگام شنا و در باشگاه هنگام ورزش کردن استفاده کنید، این هدفون ارگونومی بسیار پایدار و مستحکمی دارد.

این هدفون دارای بلوتوث نسخه ۵ است که تا ۱۰ متر برد دارد و قطع نمی شود، همچنین دارای درایور ۱۳.۴ میلی متری است با آمپدانس ۳۱، کیفیت صدا و حجم صدای این هدفون بسیار بالا و راضی کننده است.

بیس این هدفون بسیار خوب است و می‌توانید به کمک آن تا ۴ ساعت موسیقی گوش کنید. همچنین کیس شارژ این هدفون تا ۱۸ ساعت شارژدهی دارد.

قابلیت مکالمه این هدفون به لطف قابلیت نویز کنسلینگ فعال، بسیار عالی است و صدای بدون نقص به طرف مقابل ارائه می‌دهد. تا ۳ ساعت با قابلیت رفع نویز فعال مکالمه کنید و ۱ ساعت و نیم طول می‌کشد تا هدفون‌ها شارژ شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

بهترین تلویزیون های ایرانی

هندزفری بدون سیم هایلو W1 یا T60

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • دارای گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر قطرات آب و عرق
  • دارای بلوتوث ۵.۲

هایلو W1 که با نام T60 نیز شناخته می‌شود بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان و یکی از زیباترین و بهترین هندزفری‌های بی سیم است. به غیر از کیفیت بالای مکالمه، طراحی شیک و زیبا و همچنین کیفیت پخش موسیقی مناسب به همراه تأخیر بسیار کم در بازی‌ها، ارزش خرید این هدفون وایرلس را چندین برابر می‌کند.

بلوتوث ۵.۲، گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر قطرات آب و عرق از دیگر امکانات T60 هستند؛ همچنین اندازه نسبتاً بزرگ و عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس را می‌توان از نقاط ضعف این هدفون دانست.

هدفون بی‌سیم کیو سی وای مدل T-5

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • پشتیبانی از بلوتوث 5
  • دارای قابلیت کنترل لمسی

این هدفون دو گوشی با وزنی تنها در حدود ۵۶ گرم یکی از سبک‌ترین هدفون‌های عرضه شده در دنیا است. این هدفون نسخه ۵ بلوتوث را پشتیبانی کرده و با اتصال به دستگاه قادر است تا پوششی با فاصله ۱۰ متری از دستگاه را ایجاد کند.

هدفون بیسیم کیو سی وای ضد‌آب نیست اما در برابر نم، عرق و رطوبت ناشی از انجام دادن فعالیت‌های سنگین ورزشی مقاوم است. حساسیت این هدفون ۱۰۸ دسی‌بل بوده و با قرار‌گیری در موقعیت شارژ به مدت ۱ ساعت قادر است تا ۵ ساعت عملکرد خود را تضمین کند. در صورتی که محفظه قرار‌گیری و شارژ این هدفون به طور کامل شارژ شده باشد پشتیبانی ۲۰ ساعته را به همراه خواهد داشت.

از سایر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بهره‌گیری از دستیار صوتی، صفحه نمایشگر و نشانگر باتری LED، قابلیت کنترل لمسی برقراری تماس و کنترل موسیقی و کیفیت بسیار بالای صدا و ضد‌نویز در پخش و میکروفون اشاره کرد.

هدفون بی‌سیم هایلو مدل T-15

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • پشتیبانی از بلوتوث 5
  • مقاوم در برابر آب، عرق، گرد و خاک و رطوبت
  • دارای قابلیت Noise Cancelling

اگر بخواهیم یکی از بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان را نام ببریم باید به هدفون بی‌سیم هایلو مدل T-15 اشاره کنیم. دارای دو گوشی بسیار کوچک است، حدود ۲۱.۹ × ۲۱.۶ × ۱۷.۸ میلی‌متر و با وزنی برابر با ۳.۷ گرم هدفونی ایده‌آل برای استفاده روزانه، بازی‌های کامپیوتری و ورزش است. جنس این هدفون از ABS است و با بهره‌گیری از فناوری بلوتوثی نسخه ۵ تا محدوده ۱۰ متر فاصله از دستگاه متصل شده را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، این هدفون به واسطه قدرت شارژ بسیار سریع در تنها ۱.۵ ساعت قادر است تا ۱۰۰ ساعت مکالمه و ۶۰ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی کند. این هدفون در برابر قطرات آب، عرق، گرد و خاک و رطوبت مقاوم بوده و قابلیت استفاده در حین انجام‌دهی ورزش‌های سنگین با کالری‌سوزی و تعریق بالا را دارا است.

محفظه نگهداری و شارژ این هدفون با ۴ ساعت قرار‌گیری در حالت شارژ قادر است تا ۳ نوبت هدفون را به طور کامل شارژ کند. نمایشگر LED‌ این محصول با نمایش چراغ، میزان باتری باقی‌مانده هدفون را نمایش می‌دهد. داشتن ویژگی Noise Cancelling در هدفون و در میکروفون، وضوح صدا را افزایش داده و کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد و واقعیت مکالمه را تا حد مکالمه حضوری افزایش می‌دهد.

با دو بار ضربه به هدفون قادرید تا تماس را پایان یا خاتمه، با یک ثانیه لمس مداوم تماس را رد، با یک ضربه به پخش موسیقی و با دوبار ضربه بر روی لیست موسیقی به جلو یا عقب بروید.

این مطلب راهنمای خرید بهترین هدفون های یک میلیونی بود و بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان به شما معرفی شد. شما می‌توانید با توجه به نوع استفاده و بودجه‌ای که دارید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

انکر مدل Anker Soundcore R500

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

  • امکان حذف صدای مزاحم
  • درایورهای ۱۰ میلی‌متری

هدفون‌های گردنی طرفداران به خصوصی دارند و دسته‌ای از کاربران به طور کلی برای ورزش کردن این مدل هدفون را ترجیح داده و برای خرید انتخاب می‌کنند. انکر R500 یکی از بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان است که تنها 28 گرم وزن دارد و در طولانی مدت باعث ایجاد هیچ خستگی برای شما نمی‌شود و شما عملا حضور آن به دور گردن را احساس نخواهید کرد. این محصول دارای یک باتری 195 میلی‌ آمپر ساعتی است و طبق ادعای انکر می‌تواند با یک بار شارژ حدود 20 ساعت دوام بیاورد که عملکرد بسیار خوبی است.

کیفیت صدای تولید شده توسط این هدفون به نسبت بازه قیمتی واقعا خوب و مناسب است و درایورهای 10 میلی متری این مدل صدایی واضح و شفاف را به گوش می‌رسانند. همچنین انکر R500 از قابلیت Bass Up نیز بهره‌مند است و این یعنی صدای بیس تقویت شده و عمیق به گوش می‌رسد. در نهایت باید بگوییم که کیفیت مکالمه R500 هم خوب است و همه این موارد در کنار هم باعث می‌شود تا با یک پکیج جذاب با قیمت مناسب مواجه باشیم و بتوانیم این محصول را یکی از بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان به حساب بیاوریم.

سوالات متداول

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان کدام‌ها هستند؟

در این نوشتار از تکراتو تلاش کردیم لیستی از بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان را در اختیار شما قرار دهیم، اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان را در اختیار شما قرار دهیم باید به هندزفری بی‌سیم REDMI BUDS 3، هایلو مدل W1، سامسونگ مدل Level U2 اشاره کنیم.

جدیدترین هدفون زیر یک میلیون تومان کدام‌ها هستند؟

اگر بخواهیم جدیدترین هدفون زیر یک میلیون تومان را نام ببریم باید به پرودو مدل PDX413، پاورولوجی مدل PRIMO True Wireless Buds و شیائومی ایر 2 پرو اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد این راهنمای خرید بهترین هدفون های یک میلیونی چیست؟ لطفا نظرات خود را در مورد بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر