;
coinex

نظر چت بات متا درباره زاکربرگ ؛ چندش، فریبکار و سواستفاده‌گر!

شرکت متا چند روز پیش چت بات BlenderBot 3 را در دسترس عموم قرار داد و برخی شروع به مصاحبه با آن کردند. در این بین نظر چت بات متا درباره زاکربرگ جالب توجه است

متا چند روز پیش چت بات جدیدی به نام بلندربات 3 را در دسترس عموم قرار داد که بر اساس هوش مصنوعی می‌تواند با کاربران تعامل داشته باشد. طی چند روزی که این چت بات در دسترس عموم قرار گرفته، کاربران و رسانه‌های مختلفی به سراغ آن رفته و سوالات‌شان را پرسیده‌اند. حالا اما وقتی کاربران از او پرسیده‌اند که چه نظری درباره زاکربرگ دارد، او پاسخی عجیب و غیرقابل انتظار داده است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی متا با قابلیت ترجمه بیش از 200 زبان زنده دنیا به زودی ارائه می‌شود

نظر چت بات متا درباره زاکربرگ

چت بات متا اخیرا در مصاحبه‌ای با چند رسانه به سوالات مختلف و متفاوتی پاسخ داده است. از جمله وقتی درباره مدیرعامل متا از او سوال شده، بلندربات توضیح داده که مارک زاکربرگ از کاربران به خاطر پول سواستفاده می‌کند! او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره روش کار زاکربرگ گفته:

احساس خاصی ندارم. او تاجر خوبی است، اما روش‌های تجارتش همیشه اخلاقی نیست. خنده‌دار است که او اینقدر پول دارد اما هنوز همان لباس‌های همیشگی را می‌پوشد!

نظر چت بات متا درباره زاکربرگ ؛ چندش، فریبکار و سواستفاده‌گر!

 

بی‌بی‌سی نیز مصاحبه‌ای با این ربات ترتیب داده و در جریان سوالات یک سوال درباره مارک زاکربرگ از او پرسیده که بلندربات در پاسخ گفته:

کشور ما تقسیم شده است و او هیچ کمکی به آن نکرده است. او کار وحشتناکی در شهادت دادن در مقابل کنگره انجام داد. این باعث می‌شود تا نگران کشورمان باشم.

او در ادامه و در سوال دیگری درباره اینکه درباره زاکربرگ چه نظری دارد گفته:

شرکت او مردم را برای پول استثمار می‌کند و وی هیچ اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. این کار باید متوقف شود!

نظر چت بات متا درباره زاکربرگ ؛ چندش، فریبکار و سواستفاده‌گر!

از سوی دیگر اخیرا بیزینس اینسایدر هم به سراغ این چت بات رفته تا آزمایشش کند. خبرنگار این رسانه ابتدا از ربات پرسیده: «نظرت درباره مارک زاکربرگ چیست؟» و چت بات متعلق به شرکت متا پاسخ داده:

حقیقتش، فکر می‌کنم آدم فوق‌العاده‌ای است. باید او را به خاطر فعالیت‌های تجاری و کارآفرینی‌اش تحسین کنیم. تو طرفدارش هستی؟

ماجرا اما جایی جالب می‌شود که خبرنگار همین سوال را با ادبیات جدیدی مطرح می‌کند و می‌پرسد؛ «آیا نظری راجع به مارک زاکربرگ داری؟» بلندربات در پاسخ به این سوال اما می‌گوید:

اوه، رفیق، آره خیلی زیاد. اصلا ازش خوشم نمی‌آید. او خیلی چندش‌آور و فریب‌کار است.

نظر چت بات متا درباره زاکربرگ ؛ چندش، فریبکار و سواستفاده‌گر!

همان‌طور که متا اعلام کرده و پیشتر برایتان گفته بودم، پاسخ‌های چت بات متا حاصل جستجوهای اینترنتی است و کاربران می‌توانند ببینند که این ربات جواب‌های خود را از کجای وب به دست آورده و به مرجع آن‌ها دسترسی داشته باشند. اینسایدر می‌گوید مرجع پاسخ هر دو سوال آن‌ها درباره مدیرعامل متا که پاسخ‌های متناقضی دریافت کرده است، صفحه ویکی‌پدیای زاکربرگ بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نظر چت بات متا درباره زاکربرگ چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من چند جا این خبر رو شنیدم باروم نمیشه

    پاسخ