;
coinex

هارد فورک واسیل کاردانو چه زمانی راه‌اندازی خواهد شد؟

هارد فورک واسیل کاردانو بزرگترین بروزرسانی تاریخ این شبکه به شمار می‌رود و حالا یکی از توسعه‌دهندگان کاردانو عوامل مؤثر در تاریخ عرضه این بروزرسانی را اعلام نمود.

همچنان مشخص نیست که بلندپروازانه‌ترین ارتقای تاریخ Cardano چه زمانی از mainnet خود رونمایی خواهد کرد. Input Output، توسعه‌دهنده کاردانو، تأکید نموده است که تیم این شبکه قصد کسب اطمینان از راه‌اندازی ایمن هاردفورک واسیل را دارد. وی سه شاخص اصلی برای تعیین زمان راه‌اندازی هارد فورک واسیل کاردانو را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

زمان راه‌اندازی هارد فورک واسیل کاردانو

به گفته Input Output، توسعه‌دهندگان اخیراً نسخه 1.35.3 نود کاردانو را برای استفاده در Vasil Dev Net منتشر کرده‌اند. به توجه به اظهارات Input Output، این نسخه تا زمانی که توسعه‌دهندگان با مشکلی فنی مواجه نشوند، منجر به ارتقای شبکه اصلی خواهد شد.

هارد فورک واسیل کاردانو چه زمانی راه‌اندازی خواهد شد؟

حدود 25 صرافی که در حال حاضر سهم اصلی نقدینگی موجود کاردانو را نشان می‌دهند، می‌بایست قبل از ارتقای اصلی با هاردفورک واسیل سازگار شوند. برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو نیز می‌بایست برای کسب اطمینان از هماهنگی با هارد فورک واسیل به نسخه 1.35.3 بروزرسانی شوند.

طبق داده‌های DefiLlama، پنج نرم افزار غیرمتمرکز Minswap، WingRiders، SundaeSwap، MuesliSwap و Lending Pond در حال حاضر بهترین dAppهای کاردانو به شمار می‌روند. هارد فورک واسیل در ابتدا قرار بود در اوایل جولای عرضه شود، اما به دلیل چالش‌های فنی، عرضه آن برای مدت نامشخصی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی هارد فورک واسیل کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر