;
coinex

فروشگاه سرویس استریم ویدیو به زودی در یوتیوب راه‌اندازی می‌شود

طبق گزارش‌های منتشر شده از منابع خبری آگاه، به زودی فروشگاه سرویس استریم ویدیو یوتیوب راه‌اندازی می‌شود. از این سرویس با نام فروشگاه کانال یاد می‌شود.

یوتیوب قصد دارد با ارائه سرویس جدید خود امکان خرید اشتراک نتفلیکس و سرویس‌های مشابه آن را برای کاربران خود فراهم کند. اینگونه که به‌نظر می‌رسد، یوتیوب مذاکره با کمپانی‌های فعال در حوزه سرگرمی را دوباره آغاز کرده و این شرکت‌ها تمایل خود را برای حضور در پلتفرم‌ جدید و گسترش هرچه بیشتر سرویس‌های خود اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

ایجاد فروشگاه سرویس استریم ویدیو در یوتیوب

اخیرا روزنامه وال‌استریت ژورنال ادعا کرده که یوتیوب در آینده، فروشگاه سرویس استریم ویدیو را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. در ارتباط با این اقدام جدید یوتیوب، برخی از منابع خبری آگاه که تمایلی به علنی شدن هویت خود ندارند اظهار کردند که در حال‌حاضر این پلتفرم جدید یوتیوب با نام فروشگاه کانال شناخته می‌شود.

فروشگاه جدید یوتیوب به زودی معرفی می‌شود

همانطور که پیش‌از این اشاره کردیم، پس از راه‌اندازی فروشگاه سرویس استریم ویدیو، کاربران می‌توانند اشتراک سرویس‌هایی همچون نتفلیکس و هولو را از طریق یوتیوب تهیه کنند. احتمال می‌رود که یوتیوب و کمپانی‌های حوزه سرگرمی، مشغول به انجام مذاکره در ارتباط با تقسیم درآمد حاصل از این پلتفرم باشند.

به دنبال منتشر شدن این شایعات، رسانه رویترز درخواست خود را به شرکت بنیان‌گذار یوتیوب (آلفابت) و گوگل ابلاغ کرده است؛ اما تا این لحظه پاسخی از طرف آن‌ها دریافت نکرده که این موضوع احتمال صحت داشتن شایعات را افزایش می‌دهد. همچنین با توجه به شواهد و ادعاهای منابع خبری مختلف، یوتیوب در 18 ماه گذشته مشغول به رسیدگی و آماده‌سازی فروشگاه سرویس استریم ویدیو خود بوده است.

طی سال‌های اخیر با روی‌کار آمدن سرویس‌‌های استریم برپایه خرید اشتراک ماهانه، مخاطبان شبکه‌های تلوزیونی روزبه‌روز در حال کاهش و تعداد طرفداران سرویس‌‌های اشتراکی دائما در حال افزایش هستند. در صورت راه‌اندازی این پلتفرم جدید، یوتیوب می‌تواند سهم بزرگی از بازار سرویس‌های اشتراکی را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی فروشگاه سرویس استریم ویدیو در یوتیوب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر