;
coinex

خانه بروس لی در متاورس : خانه قدیمی اسطوره هنگ کنگی در متاورس به نمایش گذاشته می‌شود

باشگاه Bruce Lee به همراه شرکت PRIZM قصد دارند در یک نمایشگاه دیجیتالی از خانه بروس لی در متاورس رونمایی کنند. این رویداد در 20 ژوئن 2023 (2 تیر 1402) برگزار می‌شود.

بروس لی، رزمی کار افسانه‌ای هنگ کنگی، 49 سال پیش درگذشت. باشگاه بروس لی تصمیم گرفته است که با همکاری شرکت دیجیتالی PRIZM خانه قدیمی Bruce Lee را به فضای متاورس بیاورد. این باشگاه قصد دارد نمایشگاهی را با عنوان «احیای خاطرات بروس لی: خانه بروس لی در متاورس» برگزار کند.

نمایش خانه بروس لی در متاورس

ماهیت نمایشگاه بروس لی، نمایش خاطرات و تصاویر این اسطوره در فضای بلاک چین و وب 3 است. به لطف این نمایشگاه میراث هنرمند محبوب هنگ کنگی به نسل‌های آینده منتقل خواهد شد.

خانه قدیمی بروس لی در سال 2019 ویران شد. سه دانش‌ آموز جوان از مؤسسه آموزشی حرفه‌ای Shatin هنگ کنگ با نام‌های Yuen Ho Wa Andy ،Lee Chun Kit Owen و Li Chun Kit Jacky تصمیم گرفتند به گروه PRIZM و باشگاه بروس لی کمک کنند تا خانه‌ قدیمی اسطوره هنرهای رزمی در متاورس بازسازی شود.

نمایش خانه بروس لی در متاورس
نمایش خانه بروس لی در متاورس

به لطف تکنولوژی واقعیت مجازی (VR)، طرفداران بروس لی در سراسر جهان می‌توانند از محل زندگی قدیمی وی بازدید کنند. طرفداران با حضور در فضای متاورس می‌توانند به تمامی رویدادها و فعالیت‌های مرتبط دیگر نیز دسترسی داشته باشند.

گروه PRIZM از دانشکده طراحی دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ خواست تا محتوایی عالی برای پروژه ارائه دهند. یک گرافیست معروف با نام شانون ما (Shannon Ma)، به عنوان مشاور فنی پروژه انتخاب شده است.

تاریخ رونمایی از خانه بروس لی در متاورس

طبق گزارش‌ها، از خانه بروس لی در متاورس در تاریخ 20 ژوئن 2023 رونمایی خواهد شد. Wong Yiu-Keung، رئیس باشگاه بروس لی به این نکته اشاره کرد که خانه بازیگر معروف هنگ کنگی پس از مرگ او به یک هتل تبدیل شده بود. این مکان در ابتدا قرار بود یک تالار یادبود باشد. متأسفانه گروه اجرایی پروژه از تصمیم خود صرف نظر کردند و خانه بروس لی تبدیل به یک ویرانه شد. گروه PRIZM این بار در فضای دیجیتال قصد رونمایی از خانه بروس لی را دارد.

Yiu-Keung‌ معتقد است که پروژه اخیر درس‌های زندگی بروس لی را با استفاده از فناوری واقعیت مجازی و وب 3 آموزش خواهد داد. این نمایش همچنین نشان دهنده گسترش حوزه وب 3 و کاربرد آن در زندگی مردم است. وب 3 به قدری پیشرفت کرده که اکنون می‌تواند بازنمایی دیجیتال از رویدادها و خاطرات بروس لی را به وجود آورد.

جفری هاو (Jeffrey Hau)، مدیر گروه PRIZM در این راستا افزود:

این نمایشگاه آخرین تکنولوژی Web 3 مورد استفاده توسط PRIZM را در معرض نمایش قرار می‌دهد. ما قصد داریم جهت ایجاد جاذبه بصری با شرکت‌های دیگر همکاری کنیم و کنسرت‌هایی را در این فضا راه‌اندازی کنیم. هدف این نمایشگاه استفاده از وب 3.0 و فناوری بلاک چین، حفظ فرهنگ سنتی و در عین حال انتقال میراث بیروس لی به نسل‌های آینده است.

در این نمایشگاه علاوه بر خانه بروس لی، آثار دیگری از وی از جمله خطاطی «فلسفه معروف آب» بر روی گردنبند مخصوص فیلم «اژدها وارد می‌شود» نیز به معرض نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از خانه بروس لی در متاورس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: crypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با درود بر همه ی دوستاران استاد بروس لی

    متاسفانه و هزاران تاسف
    خانم لیندا لی نباید خانه ی بروس لی را به امان خدا میگذاشت و هیچ نظارتی نداشت.
    چرا این خانه ویران شد ؟؟؟؟
    بروس لی به مکان ها اعتبار میبخشید. یعنی جایی که بروس لی بود اعتبار داشت.
    چه برسد به منزلش که خیلی مهم بود.
    خانم لیندا خانه ی واقع در هنگ کنگ را چرا مراقبت نکردید ؟؟؟؟؟
    چرا نمای دو طبقه این خانه سیمان شده و آن حیاط زیبای چمن کاری شده ، موزاییک شده و تبدیل شده به پارکینگ ؟؟؟؟
    خانم لیندا چرا لوازمات شخصی استاد بروس لی در خانه ی هنگ کنگ را مانند لوازم تمریناتش و اتاق مطالعه اش و دیگر چیزها را نگهداری و حفظ نکردید ؟؟؟
    خانم لیندا شما بعداز نمایش و اکران فیلم بی نظیر «ازدها وارد میشود» میدانستید که بروس لی یک اسطوره شده ، چرا خاطرات مهم بروس لی را رها کردید ؟؟؟؟؟؟؟

    شما میتوانستید خانه ی هنگ کنگ را با لوازمات بروس لی به شکل بسیار خوبی نگهداری کنید.

    پاسخ