;
coinex

راه‌اندازی آزمایشی Libdogecoin : جهش دوج کوین در راستای پذیرش مردمی!

دوج کوین از راه‌اندازی آزمایشی Libdogecoin خبر داد. به عقیده تیموتی استبینگ، مدیر بنیاد دوج کوین، کتابخانه دوج تحولی عظیم برای اکوسیستم Doge خواهد بود.

تیموتی استبینگ (Timothy Stebbing)، مدیر بنیاد دوج کوین، معتقد است که libdogecoin که به تازگی منتشر شده ممکن است آغاز کننده فصلی جدید برای اکوسیستم Dogecoin باشد.  Libdogecoin به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی محصولی مطابق با استاندارد Dogecoin طراحی کنند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

راه‌اندازی آزمایشی Libdogecoin

استبینگ در واکنش به اظهارات شفیل علم (Shafil Alam)، توسعه‌دهنده دوج کوین گفت: «این موضوع قدرت Libdogecoin برای فراهم آوردن تحولات Dogecoin به قلمروهای جدید را نشان می‌دهد. روش‌های بسیاری زیادی برای ساختن برنامه‌های جدید بر پایه دوج کوین وجود دارد».

Shafil Alam در گذشته موفق به ارائه libdogecoin برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS شده بود. بر اساس اعلامیه‌ای که توسط توسعه‌دهنده اصلی برنامه یعنی میچی لومین (Michi Lumin) در اوایل آگوست منتشر شد، Libdogecoin v0.1 به تازگی از یک کتابخانه C از بلوک‌های سازنده دوج کوین را که امکان ادغام مستقیم این رمزارز در انواع پلتفرم‌ها را فراهم می‌کند، رونمایی کرده است.

راه‌اندازی آزمایشی Libdogecoin : جهش دوج کوین در راستای پذیرش مردمی!

در راه‌اندازی آزمایشی Libdogecoin کاربران به راحتی می‌توانند در کتابخانه مخصوص و بدون نیاز به node، محصولاتی مبتنی بر استاندارد دوج کوین طراحی کنند. پذیرش و ادغام قابلیت‌های دوج کوین، رویکرد اصلی Libdogecoin به شمار می‌رود. اعتقاد بر این است که این امر با کمک به توانایی جامعه برای نوآوری باعث ایجاد ابزارهای جدید چند زبانه مبتنی بر Dogecoin خواهد شد.

Libdogecoin همچنین به عنوان پایه و اساس پروژه‌هایی مانند RadioDoge‌ و GigaWallet عمل می‌کند. هدف از راه‌اندازی آزمایشی Libdogecoin، آماده‌سازی اکوسیستم دوج کوین برای پذیرش سریع مردمی است.

طبق داده‌های CoinMarketCap، دوج کوین مجدداً وارد لیست ده رمزارز برتر بازار از لحاظ مارکت کپ (ارزش بازار) شد. در زمان نگارش این مقاله، دوج کوین با ارزش بازار 10.34 میلیارد دلاری دهمین رمزارز بزرگ بازار به شمار می رود. این میم کوین معروف در 24 ساعت گذشته رشد قیمتی 6.37 درصدی را تجربه نموده و در هفت روز گذشته نیز 12.24 درصد رشد کرده است. Dogecoin در حال حاضر با قیمت 0.077 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی آزمایشی Libdogecoin چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر