;
coinex

شادی زنان والیبالیست ایرانی در رختکن بعد از صعود به فینال [+فیلم]

خوشحالی جالب دختران والیبال ایران در رختکن پس از شکستن طلسم ۵۶ ساله در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

بانوان والیبالیست کشورمان موفق شدند که به فینال مسابقات کشورهای اسلامی راه پیدا کنند. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی جمهوری آذربایجان را شکست داد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی شکسته شود.

شادی زنان والیبالیست ایرانی در رختکن بعد از صعود به فینال [+فیلم]

تیم والیبال زنان ایران در اولین مسابقه خود در مقابل ازبکستان پیروز شد، سپس از ترکیه شکست خورد ولی با پیروزی در مقابل جمهوری آذربایجان به فینال رسید. تیم زنان ایران با حساب ۳ بر یک (۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲) به پیروزی رسید و به فینال مسابقات صعود کرد. دوره پنجم مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه برگزار شده است و تیم ملی والیبال بانوان موفق شدند به فینال راه پیدا کنند.

از سوی دیگر با صعود تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی «بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی» مدال نقره این تیم قطعی شد که نخستین نایب قهرمانی تاریخ والیبال زنان ایران محسوب می‌شود. آخرین مدال تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات رسمی، مدال برنز بازی‌های آسیایی سال ۱۹۶۶ میلادی است.

ویدیوی خوشحالی دختران والیبال ایران را در ادامه تماشا کنید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر