;
coinex

مشخصات دوربین شیائومی 12 تی پرو با انتشار عکس جدید لو رفت

طبق عکس‌های منتشر شده از محصول جدید غول تکنولوژی چینی، دوربین شیائومی 12 تی پرو طراحی مشابه Redmi K50 Ultra دارد با این تفاوت که کیفیت آن 200 مگاپیکسل است.

در ماه ژوئیه سال جاری (تیر) شایعات زیادی در ارتباط با دوربین 200 مگاپیکسلی شرکت شیائومی در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شد. با توجه به آخرین اخبار منتشر شده از این کمپانی، احتمال می‌رود که به‌زودی شاهد استفاده از این دوربین در یک محصول جدید باشیم.

طراحی دوربین شیائومی 12 تی پرو

منبع خبری که عکس‌ دوربین 200 مگاپیکسلی را منتشر کرده، ادعا دارد این عکس مربوط به دوربین شیائومی 12 تی پرو است. در این عکس ماژول دوربین اصلی اسمارت‌فون را مشاهده می‌کنیم که شباهت زیادی به Redmi K50 Ultra دارد. همچنین یک بخش به رنگ مشکی و طراحی به شکل مربع قابل رویت است که محل قرار گیری سنسور اصلی خواهد بود.

 

دوربین شیائومی 12 تی پرو
طراحی دوربین شیائومی 12 تی پرو 

پیش از این، گوشی هوشمند Redmi K50 Ultra در کشور چین رونمایی شد. باید به این موضوع اشاره کنیم که اسمارت فون های شیائومی بعد از انتشار اصلی، معمولا با اسم جدید در کشورهای مختلف دوباره عرضه می‌شوند؛ به همین دلیل بسیاری از تحلیل‌گران اعتقاد دارند که شیائومی 12T Pro نسخه ری‌برند شده از Redmi K50 Ultra خواهد بود. در صورتی که کمپانی شیائومی تصمیم به ارتقا دوربین این محصول داشته باشد، اما در سایر سخت‌افزارهای گوشی تغییری ایجاد نکند، پس می‌توانیم بگوییم که Xiaomi 12T Pro به تراشه Snapdragon 8+ Gen1 مجهر خواهد شد.

گوشی هوشمند ردمی کی 50 اولترا با شماره مدل 22081212C مشخص شده است؛ درحالی‌که این شماره برای 12 تی پرو 22081212UG خواهد بود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید تنها تفاوت شماره مدل این دو محصول در حروف آخر است که مربوط به انتشار محصول در بازار چین یا بازار جهانی است. در هر صورت احتمال دارد هر دو محصول از طراحی مشابه و سخت‌افزار مشابه پشتیبانی کنند و تنها نقطه اختلاف آن‌ها در دوربین اصلی باشد که دوربین شیائومی 12T Pro نسبت به Redmi K50 Ultra ارتقا یافته است.

اگر شایعات صحت داشته باشند، بعد از Moto x30 pro، شیائومی 12 تی پرو دومین گوشی هوشمند با سنسور ISOCELL HP1 سامسونگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر