;
coinex

توییتر باید مدارک بیشتری به دادگاه ارائه کند؛ موفقیت تیم ایلان ماسک

به دستور قاضی پرونده، توییتر موظف به ارائه مدارک بیشتری در مورد مدیران سابق خود به دادگاه شد. آیا موفقیت تیم ایلان ماسک در مقابل توییتر، نزدیک است؟

مدیر سابق توییتر، «کیوان بیک پور» است که حکم اخراج او، اوایل سال جاری صادر شده بود. بیک پور، ظاهرا نقش مهمی در محاسبه میزان حساب‌های جعلی توییتر داشته است و به همین دلیل دادگاه اسناد او را از توییتر طلب کرد.

موفقیت تیم ایلان ماسک

قاضی پرونده ایلان ماسک و توییتر، «کتلین مک‌کورمیک» نام دارد. بنابه دستور ایشان، توییتر باید قسمت‌هایی از درخواست ایلان ماسک را انجام دهد. ایلان ماسک درخواست کرده اسناد مربوط به 22 کارمند توییتر ارائه شود. بنابر گفته‌ها، همه این افراد در روند تجزیه و تحلیل حساب‌های جعلی توییتر، نقش مهمی را بر عهده داشتند.

موفقیت تیم ایلان ماسک

بنابر گزارش بیزینس اینسایدر، دستور قاضی پرونده، مبنی بر جمع آوری، بررسی و تولید اسناد کیوان بیک پور بود. این فرد در سال 2018 و در زمان مدیر عاملی جک دورسی، به عنوان مدیر کل سابق در توییتر شروع به فعالیت کرده بود. جانشین جک دورسی، «پاراگ آگراوال»، اقدام به اخراج او و چندین مدیر دیگر در ماه مه کرد. کیوان بیک پور، در طی توییتی اعلام کرده بود که قصد نداشتم از توییتر خارج شوم.

هدف ایلان ماسک در جریان دادگاه توییتر این است که توییتر را مجاب به ارائه کردن اطلاعات بیشتر در مورد داده‌های کاربران و راه‌های تجزیه و تحلیل خود نماید. ایلان ماسک می‌گوید، توییتر چندین ماه است که اطلاعات درخواست شده را در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

در تاریخ 25 مهر ماه، دادگاه توییتر و ماسک مجددا برگزار خواهد شد. با نزدیک شدن به این تاریخ، وکلای ماسک در تلاش برای دستیابی به اطلاعات جدیدی هستند. برخی منابع ناشناس می‌گویند که وکلای ثروتمندترین فرد جهان ، اطلاعات کارمندان سطح بالا و پایین را پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد موفقیت تیم ایلان ماسک در دادگاه چیست؟ آیا به نظر شما موفقیت تیم ایلان ماسک حتمی است؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایلان ماسک یک کلاه بردار بیشتر نیست

    پاسخ