;
coinex

پشت صحنه «ختم جلسه» سرنا امینی از اصل کلیپ خنده‌دارتر شد [+فیلم کامل]

پشت صحنه کلیپ ختم جلسه سرنا امینی خنده‌دارتر این کلیپ‌اش شد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از کلیپ جدید سرنا امینی با عنوان «ختم جلسه» به یکی از داغ ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شده است. کلیپ ختم جلسه سرنا امینی چندی پیش منتشر شد. حالا پشت صحنه این کلیپ هم منتشر شده و کاربران می‌گویند از کلیپ اصلی نیز بامزه‌تر است. سرنا امینی بازیگر و کمدین اینستاگرامی با انتشار ویدیوهای طنز و بازی نقش های متفاوت در کلیپ هایش، یکی از پرطرفدارترین چهره ها در فضای مجازی است.

پشت صحنه کلیپ ختم جلسه سرنا امینی از کلیپ‌اش خنده‌دارتر شد

 

سرنا امینی متولد 28 دی 1372 در شهر مشهد که واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلات آکادمیک وی در رشته عکاسی دیجیتال است که توانسته با ساخت ویدیو های طنز در سوشال مدیا و اینستاگرام مشهور شود. در حالی که او پیشنهادی برای کار حرفه‌ای در عرصه‌ی بازیگری را دارد و همچنین او مادر است.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

قبل از شروع این کار مربی ایروبیک بوده و همیشه آرزو این را داشته تا بتواند بازیگر شود. وی با دیدن هر فیلم و سریالی این حسرت در دلش می‌آمد که دلش میخواهد بازیگر شود برای همین فضای شبکه اجتماعی را به عنوان فرصتی برای دیده شدن دید و از آن جا به ساخت کلیپ های طنز شروع کرد.

سرنا چند سال پیش ازدواج کرده است و برخی کلیپ ها را به همراه همسرش می‌گیرد. ثمره ازدواج آن‌ها یک فرزند پسر است. ماجرای آشنایی او با همسرش مربوط به زمانی می‌شود که سرنا در یک عکاسی مشغول به کار بوده و در آن جا به واسطه یک خانم ماجرای آشنایی او با همسرش آغاز می‌شود و بعد از سه جلسه خواستگاری آن دو با هم ازدواج می‌کنند. خانم موجب آشنایی او با همسرش می‌شود.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    قدر مملکتون رو بدونید اینقدر نا شکری نکنید

    پاسخ

    سلام ،واقعا یکی از با استعداد ترین کسانی که داخل اینستا فعالیت دارن خانم امینی هستن ،و حتی میتونن در فیلم و سریال های تلویزیونی به بهترین نحو ایفای نقش کنن،
    با آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشون ،انشاالله همینطور که خنده به لبهای مردم ایران می‌آورید ،لبتون همیشه پر از خنده و دلتون شاد باشه

    پاسخ