;
coinex

روزتا کاردانو ؛ چه چیزهایی از آخرین آپدیت Cardano می‌دانیم؟

روزتا کاردانو به مجموعه‌ای از ابزارها گفته می‌شود که قبل از راه‌اندازی بروزرسانی واسیل کاردانو، عملیات یکپارچه‌سازی و ایمنی شبکه را بر عهده خواهد گرفت.

طبق داده‌های Github که بروزرسانی‌های Cardano نیز آن‌ را منتشر کرده‌اند، Cardano Rosseta 1.8.0 از بروزرسانی واسیل کاردانو پشتیبانی می‌کند. همانطور که در یادداشت‌های توسعه‌دهنده پروژه نوشته شد، Dockerfile آخرین نود واسیل 1.35.3 و Cardano DB v.13.0.4 به شمار می‌رود.

روزتا کاردانو چیست؟

روزتا کاردانو شامل مجموعه‌ای از ابزارهاست که فرآیند ادغام کاردانو را ساده می‌کند. هدف اصلی بروزرسانی روزتا، افزایش سرعت، تسهیل فرآیند و قابل اطمینان‌تر کردن فرآیند یکپارچه سازی کاردانو است.

منطق ادغام کاردانو با روزتا این است که تمام بلاک چین‌هایی که یک رابط را اتخاذ کرده‌اند می‌توانند از طریق یک رابط واحد بدون هیچ مشکلی با شبکه Cardano ارتباط برقرار کنند. این ویژگی برای صرافی‌ها بسیار مفید است. صرافی‌های ارز دیجیتال از این پس می‌توانند با استفاده از همان رابطی که در گذشته برای تعامل با زنجیره‌‌های دیگر از آن استفاده می‌کردند، با بلاک چین کاردانو ارتباط برقرار کنند.

روزتا کاردانو ؛ چه چیزهایی از آخرین آپدیت Cardano می‌دانیم؟
روزتا کاردانو چیست؟

IOG خاطرنشان کرد که بروزرسانی روزتا کاردانو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روزتا منجر به بروزرسانی شبکه اصلی می‌شود و حداقل بیست و پنج صرافی در حال ارتقا به نسخه جدید هستند.

انتشار نسخه جدید نود کاردانو

IOG در هفته گذشته گزارشی در مورد نسخه جدید نود کاردانو منتشر کرد. طبق گزارش IOG، یک نسخه نود جدید با شماره ورژن 1.35.3، برای استفاده در Vasil devnet منتشر شده است. node جدید به احتمال زیاد همان گره‌ای خواهد بود که واسیل کاردانو در صورت عدم وجود مشکلات جدید اساسی از آن استفاده خواهد کرد.

سه متغیر کلیدی در زمان‌بندی عرضه شبکه اصلی تأثیرگذار است. نود نهایی واسیل جهت راه‌اندازی بدون مشکل واسیل کاردانو می‌بایست 75 درصد از بلوک‌های شبکه اصلی را تولید کند. قبل از ارتقای شبکه اصلی، حدود 25 صرافی معتبر ارز دیجیتال که بیشترین حجم نقدینگی را دارند می‌بایست پشتیبانی خود از شبکه جدید را اعلام کنند. در آخرین مرحله نیز، بهترین برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو به نود نسخه 1.35.3 ارتقا خواهند یافت.

به گفته IOG، ارتقای واسیل همچنان بلندپروازانه ترین برنامه کاری کاردانو به شمار می‌رود. ایمنی و امنیت همواره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آخرین بروزرسانی Cardano با نام روزتا کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر