;
coinex

اولین تصاویر واقعی از پیکسل 7 فاش شد

در مراسم Google I/O 2022، شرکت گوگل جزئیاتی از گوشی‌های پرچمدار خود منتشر کرده بود. هم اکنون اولین تصاویر واقعی از پیکسل 7 نیز منتشر شد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص گوشی‌ پیکسل 7 موجود نیست. با این حال می‌دانیم که این کمپانی از پردازنده نسل جدید Tensor، در سری گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود طراحی آن مشابه پیکسل 6 باشد.

در مجموع البته و در شرایطی که هنوز چند ماه تا رونمایی کامل از گوشی‌های پرچم‌دار گوگل باقی مانده است، امروز ویدیویی از این گوشی‌ها منتشر شده که سبب شده اولین نگاه به نسخه واقعی پیکسل 7 را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های 2022

اولین تصاویر واقعی از پیکسل 7

کانال یوتیوب Unbox Therapy، که گوشی‌های هوشمند را تست مهندسی (EVT) می‌کند، تصاویر واقعی از پیکسل 7 را به اشتراک گذاشته است. این اولین بار نیست که تصاویر گوشی Pixel 7 و Pixel 7 Pro را مشاهده می‌کنیم. پیش از این در ماه می، لیست eBay نمونه اولیه هر دو گوشی را به نمایش گذاشته بود.

تصاویر واقعی از پیکسل 7

بار دیگر این گوشی‌های هوشمند، توسط یکی از کاربران ردیت (Reddit) در ماه ژوئن رونمایی شد، اما متاسفانه پس از مدتی پست مربوط به آن پاک شد. به نظر می‌رسد شماره سریال‌های دستگاه‌های نشان داده شده در ویدیو با شماره سریال‌هایی که از قبل گزارش شده‌اند، مطابقت ندارد. به عبارتی دیگر، ما شاهد مدل‌های مختلفی از چند ماه پیش هستیم.

یکی از اولین مواردی که در سری پرچم دار گوگل متوجه آن خواهید شد، نماد G گوگل است که برخلاف سری‌های قبل در پشت سری جدید نیست. دوربین منحصر به فرد برای پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو تکرار شده، اما در مقایسه با مدل قبلی تفاوت جزئی وجود دارد و آن هم رنگ ظریف کرومی است که در این گوشی به کار برده شده است.

از دیگر مواردی که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، اندازه پیکسل 7 و یپکسل پرو 7 است، زیرا به نظر می‌رسد اندازه مدل‌های جدید کمی کوچک‌تر از مدل‌های قبلی باشد. اندازه گوشی پیکسل 7 بدون در نظر گرفتن ماژول دوربین، کوتاه‌تر و باریک‌تر است. در حالی که پیکسل 7 پرو کمی عریض‌تر به نظر می‎رسد. برای کاربرانی که نگران وزن گوشی هستند، باید گفت که مدل جدید پرو یک گرم وزن بیشتری نسبت به نسل قبل دارد، در حالی که وزن مدل استاندارد 10 گرم کم‌تر است.

نمی‌توان جزئیات مربوط به پردازنده تنسور را دانست، اما با توجه به اطلاعاتی که Unbox Therapy فاش کرده، پیکسل 7 پرو دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است. در حالی که پیکسل 7، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. نسخه‌های مختلف حافظه داخلی سری جدید همانند سری پیکسل 6 است.

مودم سری 7 نیز مطابق سری 6 اگزینوس است که انتخاب این مودم در سری قبل منجر به عملکرد سیگنال متناقض شد که تأثیر مخربی روی باتری داشت؛‌ در نتیجه باید امیدوار باشیم اصلاح‌های لازم برای بهبود قدرت سیگنال در سری پیکسل 7 انجام شود.

نکته‌ دیگری که باید به آن توجه کرد این است که سخت افزار نشان داده شده در ویدیو، ممکن است انتخاب نهایی شرکت نباشد و احتمال دارد در آینده تغییر کند، زیرا این گوشی‌های هوشمند برای تست مهندسی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و در مراحل اولیه آزمایش قرار دارند. زمانی که گوشی هوشمند، این مرحله (و مراحل بعدی مانند DVT و PVT) را طی کند، دستگاه‌ها به تولید انبوه می‌رسند و به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه شما را به تماشای ویدیو بررسی Pixel 7 دعوت می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اولین تصاویر واقعی از پیکسل 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر