;
coinex

مدیر ارشد بیت وایز : قیمت بیت کوین در بلندمدت 2200 درصد رشد می‌کند

مت هوگان (Matt Hougan)، پیش‌بینی خود را از آینده بیت کوین اعلام کرد. به عقیده مدیر ارشد بیت وایز، بیت کوین در بلندمدت پتانسیل رشد 2200 درصدی را خواهد داشت.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری Bitwise Investments، در حال رونمایی از اهداف قیمتی مد نظر خود برای بیت کوین (BTC) است.

اظهارات مدیر ارشد بیت وایز درباره بیت کوین

مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد بیت وایز در گفتگو با Stansberry Research اعلام کرد که بیت کوین توانایی رشد 2273 درصدی نسبت به قیمت فعلی را دارد. قیمت بیت کوین در حال حاضر 21062 دلار است. هوگان معتقد است که بیت کوین به ارزش بازار طلا (بیش از 11 تریلیون دلار) نزدیک خواهد شد.

مدیر ارشد بیت وایز : قیمت بیت کوین در بلندمدت 2200 درصد رشد می‌کند

هوگان معتقد است ارزش بازار بیت کوین به زودی رشد خواهد کرد. به عقیده مدیر ارشد بیت وایز، بیت کوین به عنوان دارایی‌های ذخیره‌سازی شده عملکرد بهتری نسبت به طلا دارد. او در ادامه افزود:

من فکر می‌کنم کاملاً منطقی است که باور کنیم بیت کوین در آینده به قیمت نیم میلیون دلار خواهد رسید. دلیل استدلال من از عدد نیم میلیون دلار، برابر کردن ارزش بازار بیت کوین و طلا با یکدیگر است. اگر ارزش بازار بیت کوین به اندازه طلا بالا رود، هر واحد از این رمزارز با قیمت نیم میلیون دلار معامله خواهد شد.

بیت کوین نیم میلیون دلاری

هوگان در ادامه به این نکته اشاره کرد که بیت کوین نیم میلیون دلاری در پنج الی ده سال آینده کاملاً محتمل خواهد بود. مدیر ارشد بیت وایز اعتقاد دارد که بیت کوین در حال حاضر در مرحله ارزشیابی قرار دارد. طلا نیز در اوایل دهه 1970 وضعیت مشابه‌ای داشت. در آن زمان دولت ایالات متحده به استاندارد طلا پایان داد. در دهه 70، هر دلار آمریکا دارای پشتوانه مشخصی از طلا بود.

مدیر ارشد بیت وایز بیت کوین را به طلای دیجیتال تشبیه می‌کند. او در این راستا گفت: «بیت کوین طلای دیجیتال است. این ارز دیجیتال از طلا و هر کاری که طلا انجام می‌دهد، بهتر است. بیت کوین را می‌توان با سرعت بالا انتقال داد، جعل آن سخت است و نگه‌داری از آن نیز آسان‌تر از طلاست. به راستی بیت کوین طلای مدرن است.»

خرید بیت کوین در قیمت‌ فعلی مشابه خرید فروشگاهی با ارزش در زمان ارزانی قیمت است. بیت کوین در درازمدت روشی مناسب برای ذخیره ثروت به شمار می‌رود. به همین دلیل است که در 10 سال گذشته، BTC به عنوان بهترین دارایی در جهان شناخته شده است. به عقیده هوگان، پتانسیل بسیار بالایی برای آینده بیت کوین وجود دارد و در حال حاضر افراد بسیار کمی این صاحب این دارایی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش‌بینی قیمت بیت کوین توسط مدیر ارشد بیت وایز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر