;
coinex

احتمال عرضه جهانی شیائومی 12S اولترا قوت گرفت

ماه گذشته اسمارت‌فون شیائومی 12S اولترا برای بازار‌ چین معرفی شدو حال احتمال می‌رود که به زودی شاهد عرضه جهانی شیائومی 12S اولترا باشیم.

شیائومی 12S Ultra در سری 12S پرچمدار کمپانی شیائومی ارائه شد اما به صورت انحصاری در بازار‌های داخلی چین در دسترس کاربران قرار گرفت. اکنون به نظر می‌رسد که تقریبا بعد از یک ماه، عرضه جهانی شیائومی 12S اولترا در دستور کار این کمپانی محبوب چینی قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ ؛ پرچمداران کره ای و چینی

عرضه جهانی شیائومی 12S اولترا به زودی صورت می‌گیرد

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که اخبار مرتبط با عرضه جهانی شیائومی 12S اولترا، توسط یک منبع خبری معتبر به نام Mukul Sharma منتشر شده است.

این منبع خبری ادعا دارد که کمپانی شیائومی درحال برنامه‌ریزی جهت عرضه شیائومی 12S Ultra در سطح جهانی است. البته همانطور که می‌دانید، عرضه پیش‌روی 12S اولترا نخستین انتشار آن نخواهد بود و در اوایل جولای 2022، این محصول شرکت شیائومی در بازارهای داخلی چین به متقاضیان ارائه شد.

 Xiaomi 12S Ultra

هرچند که عرضه جهانی شیائومی 12S اولترا می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این غول بزرگ تکنولوژی چینی باشد، اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که شرکت شیائومی هنوز هیچ واکنشی در ارتباط با این اخبار نشان نداده است.

همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که تنها چند ماه دیگر تا رونمایی از سری Xiaomi 13 فاصله داریم، می‌توان با توجه به زمان عرضه جهانی شیائومی 12S تاریخ انتشار سری 13 را پیش‌بینی کرد؛ چراکه عرضه دو گوشی هوشمند متفاوت از یک برند می‌تواند ضربه بزرگی به آمار فروش محصولات آن وارد کند. به همین دلیل انتظار می‌رود که سری 13 چند ماه بعد از 12S Ultra منتشر شود.

در اینجا خالی از لطف نیست برای افرادی که با شیائومی 12S اولترا آشنایی ندارند نگاهی به مشخصات و سخت‌افزار آن داشته باشیم. این محصول برند شیائومی در سخت‌افزار خود از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر 6.73 اینچ از نوع LTPO 2.0 AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و قابلیت پشتیبانی از تصاویر 2K وجود دارد. در پنل پشتی این محصول نیز دوربین سه‌گانه 50 پیکسلی قرار دارد که حاصل همکاری شیائومی و Lecia Summicron است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره احتمال عرضه جهانی شیائومی 12S اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر