;
coinex

ارسال دعوت نامه رویداد Far Out توسط اپل ؛ تاریخ معرفی آیفون 14 تایید شد

شرکت اپل ضمن ارسال دعوت نامه رویداد Far Out اعلام کرد که رویدادی برای رونمایی از آیفون 14 و اپل واچ سری 8 نیز در نظر دارد.

دیروز شرکت اپل با ارسال دعوت نامه رویداد Far Out با اعلام تاریخ این رویداد در روز 7 سپتامبر 2022 (16 شهریور 1401)، نکات مهمی در خصوص آن منتشر کرد. یکی از این نکات مهم معرفی نسل جدید گوشی آیفون و اپل واچ بود که البته برای طرفداران این برند غیرمنتظره نبود زیرا پیش از این تاریخ رونمایی از این محصولات جدید اپل فاش شده بود.

اپل برای معرفی رویداد خود در دعوت‌نامه از عبارت Far Out به معنای معرکه استفاده کرده است. این نوع شعار دادن‌ها خبر از تغییرات بزرگ در محصولات جدید اپل می‌دهد. احتمالاً یکی از این تغییرات بزرگ استفاده از لنز تله‌فوتوی پرقدرت‌تر یا حالت تصویربرداری از ستاره‌ها در نسل جدید آیفون باشد.

شایعه دیگری که وجود ستاره‌هایی در دعوت‌نامه اپل آن را تقویت می‌کند، تجهیز به سیستم ارتباط ماهواره‌ای در نسل جدید گوشی‌های آیفون خواهد بود. این رویداد به نظر می‌رسد که به صورت ویدیوئی و از پیش ضبط شده باشد، اما احتمالاً به صورت محدود از روزنامه‌نگاران و افراد برای حضور در آمفی تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک دعوت به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

ارسال دعوت نامه رویداد Far Out توسط اپل

مهمترین محصولی که در این رویداد معرفی خواهد شد سری جدید گوشی‌های آیفون خواهد بود. احتمالاً این خانواده شامل چهار گوشی باشد: آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس و گوشی آیفون مکس جایگزین آیفون مینی خواهد شد.

ارسال دعوت نامه رویداد Far Out

دو مدل آیفون 14 و مکس مجهز به دوربین دوگانه بوده و از نمایشگر با بریدگی (ناچ) بهره خواهند برد. اما احتمالاً این بریدگی در مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس وجود نداشته و به جای آن از دوربین سلفی و حسگرهای فیس ID بهره خواهند برد. دو مدل آیفون 14 و مکس کماکان از پردازنده قدیمی‌تر A15 استفاده خواهند کرد و تنها مدل پرو این گوشی از پردازنده جدید A16 بهره خواهد برد.

هر چهار مدل آیفون از دوربین سلفی با فوکوس خودکار برخوردار هستند، سری پرو این گوشی در پنل پشتی دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد داشت. یکی از تغییرات این سری آیفون صفحه نمایش همیشه روشن آن است.

برخی افشاگران بر این عقیده هستند که اپل در رویداد 16 شهریور از سه مدل ساعت هوشمند خود نیز رونمایی می‌کند. به نظر می‌رسد طراحی این سری اپل واچ تغییر خاصی نسبت به اپل واچ سری 7 نخواهد داشت و تنها به حسگر جدیدی برای سنجش دمای بدن مجهز است.

همچنین مدل اپل واچ SE پردازنده قدرتمندتری نسبت به نسل قبل دارد. احتمالاً سومین سری از این ساعت هوشمند طراحی مختص ورزشکاران حرفه‌ای دارد و بدنه آن بسیار مقاوم است. این مدل با نام اپل واچ پرو عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارسال دعوت نامه رویداد Far Out توسط اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر