;
coinex

اشتباه 10.5 میلیون دلاری Crypto.com : مشتری از پس دادن وجوه خودداری کرد!

اشتباه 10.5 میلیون دلاری Crypto.com دردسرساز شد. این صرافی به جای پرداخت 100 دلار به مشتری خود مبلغ 10.5 میلیون دلار پرداخت نمود.

به گزارش خبرگزاری محلی 7News، دو زن ملبورنی با نام‌های Manivel Thevamanogari‌ و خواهرش Gangadory Thevamanogary، پس از بروز خطا در بازپرداخت 100 دلاری (دلار استرالیا)، به اشتباه از طرف صرافی سنگاپوری Crypto.com مبلغ 10.5 میلیون دلار دریافت کردند. درنتیجه این وضعیت یکی از این دو خواهر به جای بازگرداندن مبلغ اشتباه، اقدام به خرید یک عمارت مجلل نمود.

بیتشر بخوانید:‌ آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

اشتباه 10.5 میلیون دلاری Crypto.com

اشتباه 10.5 میلیون دلاری Crypto.com در ماه می 2021 رخ داد، اما تا زمان حسابرسی سالانه در دسامبر 2021 علت آن کشف نشد. پس از طرح دعوی، دادگاه عالی ویکتوریا حکم داد که وجود می‌بایست به شرکت بازگردانده شود. به نظر می‌رسد Manivel قبلاً 1.35 میلیون دلار استرالیا از این سرمایه را برای یک خانه لوکس پنج خوابه در Craigieburn خرج کرده است.

اشتباه 10.5 میلیون دلاری Crypto.com : مشتری از پس دادن وجوه خودداری کرد!

به Manivel دستور داده شد که ملک را فروخته و وجوه باقیمانده را بازگرداند. در صورتی که او به دستور قضایی بی‌توجهی کند، به دادگاه ارجاع داده خواهد شد. این پرونده در ماه اکتبر وارد دادگاه می‌شود. جاستین لارنس (Justin Lawrence) از شرکت Henderson And Ball Lawyers در راستای اشتباه 10.5 میلیون دلاری Crypto.com گفت:

شکی وجود ندارد که اگر مانیول 1.5 میلیون دلار را در حساب خود می‌دید، می‌دانست که این وجود نباید وجود داشته باشد و در واقع این مسئولیت بر دوش وی وجود دارد که با فرستنده تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهد.

بر خلاف تراکنش‌های کریپتویی که نهایی و غیرقابل برگشت هستند، این امکان برای مؤسسات مالی متمرکز وجود دارد که تراکنش‌های اشتباه را معکوس کنند. با این حال، با توجه به زمان لازم برای کشف خطا و انتقال وجوه به حساب اصلی، در این مورد خاص معکوس کردن تراکنش غیرممکن بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اشتباه 10.5 میلیون دلاری Crypto.com چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر