;
coinex

ویوو V25e رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت ویوو پس از معرفی دو گوشی هوشمند V25 و V25 پرو، عضو بعدی این سری از گوشی‌های خود را با عنوان ویوو V25e رونمایی کرده است.

همان طور که می‌دانید شرکت ویوو حدود چند هفته پیش دو گوشی V25 و V25 Pro خود را معرفی کرد. حال به تازگی این شرکت عضو سوم این خانواده یعنی گوشی vivo V25e را نیز رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

قیمت و مشخصات فنی ویوو V25e

گوشی Vivo V25e به تراشه هلیو G99 و رابط کاربری Funtouch 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 مجهز شده است. این گوشی تنها در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته با وجود درگاه کارت حافظه microSD می‌توان فضای ذخیره سازی این گوشی را تا 1 ترابایت نیز ارتقا داد.

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی V25e دارای یک صفحه نمایش 6.44 اینچی از نوع آمولد با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. همچنین این صفحه نمایش که حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارئه می‌دهد دارای یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای احراز هویت و یک بریدگی در بالا برای قرار گیری دوربین سلفی است.

ویوو V25e

در پنل پشتی vivo V25e یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزش گیر OIS همراه یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

همچنین گفته می‌شود که پنل پشتی این دستگاه با شیشه فلوریت AG پوشانده شده است و نسخه طلایی این گوشی نیز به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت تغییر رنگ در شرایط مختلف را دارد.

طبق اخبار گزارش شده، رنگ این نسخه در زیر نور خورشید و یا منبع نور مصنوعی UV از طلایی به نارنجی تغییر می‌کند تا سایه‌های ایجاد شده توسط طلوع و غروب خورشید را به نمایش بگذارد.

انرژی مورد نیاز vivo V25e توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 44 واتی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان بهNFC، ضخامت 7.79 میلی متری، وزن 183 گرمی، پورت USB تایپ C، رتبه IP54 و گواهینامه Hi-Res Audio اشاره کرد. همچنین این گوشی با برخورداری از قابلیت لرزش 4 بعدی می‌تواند تجربه یک بازی هیجان انگیز را به کاربران ارائه دهد.

گوشی vivo V25e در دو رنگ‌ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد و هم اکنون نیز برای پیش‌سفارش با قیمت 1399 رینگیت، معادل 310 دلار و 310 یورو، در وب ‌سایت رسمی ویوو کشور مالزی در دسترس خریداران قرار گرفته است. با این حال شرکت ویوو هنوز درباره عرضه این گوشی در بازارهای دیگر سخنی نگفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند ویوو V25e چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر