;
coinex

لنوو ThinkPad X1 Fold 2022 رونمایی شد؛ لپ تاپی با نمایشگر تاشو!

چند سال پیش، لنوو ThinkPad X1 Fold را به عنوان اولین لپ‌تاپ جهان با نمایشگر تاشو معرفی کرد و حال نسل دوم این محصول با نام لنوو ThinkPad X1 Fold 2022 را رونمایی کرده است.

شرکت لنوو امروز محصولات متنوعی را در IFA 2022 رونمایی کرد و یکی از جذاب‌ترین موارد نسل دوم لپ‌تاپ‌های تاشو لنوو ThinkPad X1 Fold 2022 بود. این شرکت تقریبا در نسل جدید این محصولات، بسیاری از مشخصات فنی را بهبود بخشیده است.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

لنوو ThinkPad X1 Fold 2022

برجسته‌ترین ویژگی لنوو ThinkPad X1 Fold نسل 2 نمایشگر آن است. این دستگاه دارای صفحه نمایش تاشو 16.3 اینچی OLED سامسونگ با وضوح 2024 در 2560 پیکسل، روشنایی 600 نیت و با پشتیبانی از قلم است.

وقتی این نمایشگر تا شود، به یک نمایشگر 12 اینچی کوچکتر بدل می‌شود که می‌توان آن را با یک کیبرد بلوتوثی جفت کرد تا حس یک لپ‌تاپ را همچنان انتقال دهد. برای مقایسه، ایکس فولد اصلی دارای یک نمایشگر 13.3 اینچی بود که در صورت تا شدن به 8 اینچ کاهش می‌یافت.

لنوو ThinkPad X1 Fold 2022 رونمایی شد؛ لپ تاپی با نمایشگر تاشو!

در بخش سخت‌افزاری، دستگاه از جدیدترین پردازنده‌های Core i5 و Core i7 vPro سری U اینتل نسل دوازدهم بهره می‌برد که ده هسته را برای عملکرد بهتر ارائه می‌دهد. این پردازنده را می‌توان با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت SSD پیکربندی کرد که عملکردی بسیار ایده‌آل در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سه پورت USB Type-C در این محصول وجود دارد که دو مورد از آن‌ها از Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کنند. این شرکت همچنین گزینه‌ای برای درج نانو سیم کارت برای 5G Sub 6 با LTE ارائه می‌کند و از سه بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos برخوردار است.

لنوو ThinkPad X1 Fold 2022 رونمایی شد؛ لپ تاپی با نمایشگر تاشو!

این لپ‌تاپ همچنین دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی RGB+IR با کنترلر VSC (کنترل کننده حسگر بصری) اختیاری برای امنیت بیشتر است. لپ تاپ ThinkPad X1 Fold از بلوتوث 5.2 برخوردار و درگاه USB Type-C نیز برخوردار است.

این محصول مشابه نسل اولش استاندارد نظامی MIL-STD-810H را کسب کرده تا مقاومت بالای خود را نشان دهد. در مورد قیمت، Lenovo ThinkPad X1 Fold Gen 2 با برچسب قیمت 2499 دلار و از نوامبر سال جاری برای خرید در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لنوو ThinkPad X1 Fold 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر