;
coinex

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان [آذر 1402]

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان برای کاربرانی مناسب هستند که برای کارهای ساده و سبک به‌ گوشی نیاز دارند. این گوشی‌ها از عهده بازی‌های سبک و چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی برمی‌آیند؛ اما برای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین نباید چندان روی این گوشی‌ها حساب کنید.

سامسونگ در تولید گوشی‌های بادوام مهارت زیادی دارد و یکی از دلایل قیمت نسبتا بالای موبایل‌های این کمپانی نسبت به گوشی‌های چینی رقیب، همین دوام بالا و عمر طولانی است. گوشی ۳ میلیونی سامسونگ هم مثل مدل‌های رده بالای این کمپانی، کیفیت ساخت مناسبی دارد و تا مدت‌های طولانی برای شما کار می‌کند.

مدل‌های مختلف گوشی سه میلیونی سامسونگ برای کارهای سنگین، مولتی تسکینگ، عکاسی حرفه‌ای و بازی‌ها ساخته نشدند، اما مجموعه‌ای از تمام قابلیت‌های کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در حال حاضر، برخی شرکت ها از جمله شیائومی، پوکو و نوکیا، گوشی سه میلیونی تولید و روانه بازار کرده‌اند؛ اما شمایی که این مقاله را می‌خوانید، احتمالا بیشتر به سامسونگ اعتماد دارید.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ ۳ میلیونی به شما کمک می‌کند که گزینه مناسب را پیدا کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومن در بازار ایران

قبل از خرید یکی از گوشی های سامسونگ زیر 3 میلیون تومان، باید نیازها و نوع کاربری‌تان را در نظر بگیرید؛ چون همان‌طور که گفتیم، این گوشی های هوشمند برای کارهای سنگین مناسب نیستند. اگر می‌خواهید با یک گوشی ۳ میلیونی بازی‌های سنگین را اجرا کنید یا عکس‌های حرفه‌ای بگیرید، باید بگوییم که این گوشی‌ها نمی‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. اما اگر کاربر کم‌مصرفی هستید و می‌خواهید تا مدت‌های طولانی از موبایل خود استفاده کنید، گوشی در حد ۳ میلیون سامسونگ برای شما مناسب خواهد بود.

در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

گلکسی A04

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون
بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع PLS LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل، 60 هرتز
  • پردازنده: مدیاتک Helio P35 (12 نانومتر)
  • رم: 3، 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32، 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین: 50+2 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

یکی از گوشی های مقرون به صرفه بازار که می‌تواند در لیست بهترین گوشی تا ۳ میلیون سامسونگ قرار بگیرد، گلکسی A04 است. البته بهتر است بدانید که قیمت مدل‌‌های رده‌بالاتر این گوشی با رم و حافظه بیشتر، نزدیک به 4 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

این گوشی 3 میلیونی به نمایشگر PLS LCD مجهز شده که از رزولوشن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر 6.5 اینچی تقریبا 81.3 درصد نمای جلویی گوشی را می‌پوشاند که به معنی حاشیه‌های نسبتا زیاد در اطراف نمایشگر است. البته وجود حاشیه‌های زیاد در این بازه قیمتی چندان عجیب نیست.

سامسونگ در این گوشی از یک تراشه مدیاتک هلیو P35 استفاده کرده که برای استفاده روزمره می‌‌تواند کار شما را راه بیندازد. این دستگاه‌ در نسخه‌های رم و حافظه 32/3، 32/4، 64/4، 64/6، 128/4 و 128/8 گیگابایت عرضه می‌شود. این ترکیب سخت‌افزاری به کاربر اجازه می‌دهد که بازی‌های سبک را روی گوشی خود نصب کند؛ اما نصب بازی‌های سنگین در این گوشی توصیه نمی‌شود.

از دیگر مشخصات گلکسی A04 می‌توان به سیستم دوربین آن اشاره کرد. در پنل پشتی این گوشی شاهد لنزهای 50 مگاپیکسلی واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. این تنظیمات دوربین می‌تواند در نور محیطی مناسب، عکس‌های خوبی ثبت کند و حتی سنسور تشخیص عمق آن نیز عملکرد نسبتا خوبی دارد. به همین علت می‌توان این محصول مقرون به صرفه را در لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان قرار داد.

Galaxy A04 به‌عنوان یک گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومن، از ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. در نمای جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که در روشنایی مناسب، عکس‌های خوبی می‌گیرد.

در این گوشی موبایل از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که شارژدهی خوبی دارد. درون جعبه نیز یک شارژر 15 واتی قرار گرفته که زمان زیادی برای شارژ کردن باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی نیاز دارد. این گوشی همچنین اندروید 12 را به همراه One UI Core 4.1 اجرا می‌کند. گلکسی A04 بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان است که امیدواریم با واردات بیشتر، قیمت آن کمتر شود و در مقایسه با نسل قبلی گلکسی A03، ارزش خرید بیشتری دارد. بد نیست بدانید که سامسونگ نسل جدید این گوشی، یعنی گلکسی A05 را معرفی کرده که هنوز به‌طور رسمی عرضه نشده است. اما با وارد شدن این گوشی جدید، می‌توانیم امیدوار باشیم که قیمت گوشی ۳ میلیونی سامسونگ کمتر شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون

گلکسی A04e

گوشی های سامسونگ زیر 3 میلیون

  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع PLS LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل، 60 هرتز
  • پردازنده: مدیاتک Helio P35 (12 نانومتر)
  • رم: 3 و 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32، 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین: 13+2 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

گلکسی A04e یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان است. این گوشی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به گلکسی A04 دارد. این گوشی سه میلیونی سامسونگ از نمایشگر 6.5 اینچی برخوردار شده که از رزولوشن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر روشنایی چندان بالایی ندارد، اما می‌تواند کار شما را راه بیندازد.

در این گوشی موبایل از تراشه مدیاتک Helio P35 استفاده شده و در نسخه‌های رم 3 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. این مشخصات در کنار پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1، عملکرد خوبی در بازه قیمت گوشی ۳ میلیونی دارد و می‌توانید بازی‌های سبک را روی آن نصب کنید؛ اما برای بازی‌های سنگین‌تر بهتر است گزینه‌های رده‌بالاتر را در نظر بگیرید. گلکسی A04e را می‌توانید در نسخه‌های حافظه 32، 64 و 128 گیگابایتی خریداری کنید.

گوشی سامسونگ 3 میلیونی گلکسی A04e در بخش دوربین هم عملکردی کاملا معمولی دارد و در شرایطی با نور محیطی مناسب، از عهده کار برمی‌آید. در پنل پشتی این گوشی شاهد لنزهای 13 مگاپیکسلی واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. برای عکاسی سلفی هم به دوربین 5 مگاپیکسلی دسترسی دارید.

گلکسی A04e به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که شارژدهی خوبی دارد و در صورت استفاده سبک و معمولی، تا دو روز دوام می‌آورد. این باتری با آداپتور شارژر 10 واتی شارژ می‌شود که تقریبا 2 تا 2.5 ساعت طول می‌کشد تا باتری را کاملا شارژ کند. در مجموع می‌توان گفت که در این بازه قیمتی، گلکسی A04e گزینه مناسبی است و می‌توان جایگاهی را برای آن در لیست بهترین گوشی سامسونگ با قیمت ۳ میلیون در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا 4 میلیون

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

گلکسی A03 Core

گوشی های سامسونگ زیر 3 میلیون
گوشی های سامسونگ زیر 3 میلیون
  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع PLS LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل، 60 هرتز
  • پردازنده: Unisoc SC9863A (28 نانومتر)
  • رم: 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • دوربین: 8 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

گلکسی A03 Core یک گوشی سامسونگ 3 میلیونی دیگر است که نسبت به دو موبایل دیگر،‌ با قیمت کمتری فروخته می‌شود. این تلفن همراه که در 15 نوامبر 2021 معرفی و 6 دسامبر همان سال روانه بازار شد، با نمایشگر 6.5 اینچی در اختیار شما قرار می‌گیرد. سامسونگ در ساخت این گوشی اقتصادی از نمایشگر مقرون‌به‌صرفه PLS TFT استفاده کرده است که از رزولوشن 720 در 1600 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

ازآنجاکه این اسمارت فون قیمت نسبتاً پایینی دارد، نمی‌توانید از آن انتظار خیلی بالایی داشته باشید و تنها برای کارهای عادی روزمره می‌توانید روی آن حساب کنید. این گوشی سامسونگ سه میلیونی از جنس پلاستیک ساخته شده است و تنها با یک نگاه متوجه می‌شوید که با یک گوشی اقتصادی سروکار دارید.

بااین‌حال، گلکسی A03 Core همچنان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان است که با پردازنده Unisoc SC9863A عرضه می‌شود. به همین دلیل هم برای کارهای روزمره پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

این گوشی فقط یک دوربین دارد و با کیفیت 8 مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حافظه داخلی گوشی هم 32 گیگابایت است. اگر به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از کارت حافظه آن را تا حد زیادی افزایش دهید.

جمع‌بندی

در راهنمای خرید گوشی سامسونگ سه میلیونی مشاهده کردید که این برند کره‌ای، تنوع زیادی در این بازه قیمتی ندارد. با این‌حال، موبایل‌هایی که سامسونگ در محدوده قیمتی 3 میلیون عرضه می‌کند، کیفیت ساخت بالایی دارند و رقیبان هم‌رده‌ی خود را به چالش می‌کشند.

سوالات متداول

بهترین گوشی سامسونگ در حد 3 میلیون کدام است؟

در حال حاضر، گلکسی A04 بهترین گوشی 3 میلیونی سامسونگ است. البته، برای خرید مدل‌های رم و حافظه بالاتر باید کمی بیشتر از سه میلیون تومان هزینه کنید.

آیا گوشی سه میلیونی سامسونگ برای بازی مناسب است؟

موبایل‌هایی که معرفی کردیم، برای بازی و اجرای برنامه‌های سنگین ساخته نشدند؛ اما می‌توانند بازی‌های سبک را به راحتی اجرا کنند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما گوشی سامسونگ در حد ۳ میلیون تومان ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    با سلام و خسته نباشید.خیلی ممنون از اطلاعات خوبی که در مورد گوشیهای با قیمت پاییین دادید.خیلیا نمیتونن گوشی گرون بخرن و اطلاعات آن چنانی هم نددارن که چی بخرن.این اطلاعات کمک خوبی میکنه واسه خریدشون.ممنون

    پاسخ

    م مثل همیشه دستانمان را به سوی شماها عزیزان دراز کردیم وهمینجوری ک توی عکسها میبینید مقداری پول جمع شده وبازم من وگروهم شرمنده کردین راستش عزیزان این پول برای عمل یکی از کودکان بی بضاعت هست وبا اینکه این یکی دو روز خودم حال مناسبی نداشتم وندارم از ظهر ک دوستان واهمکارهام موضوع عمل این کودک عزیز برام گفتن من هم مثل گذشته چه توی دنیای مجازی وچه دنیای واقعی گلریزونی انجام دادم وکم وبیش مقداری جمع شده ولی شرمنده تک نکتون هستم ک پول کمی جمع شده واین عزیزدل ما باید حدااقل و حدااکثر 24 یا 48ساعت دیگه عمل بشه میدونم همه عزیزان خودشان زندگی ب ندرت سختی دارن و دارین.وی بازم مجبورم شماره کارت سرگروه بزارم که اگه هرچی درتوانتون بود از ده هزار تومان تا بالاتر ویا پاین تر لطف کنید و کمک کنید تا بتوانیم این عزیز دل را عمل کنیم…..شماره کارت سر گروه 5859831178108667 بنام اقا مهدی شابو

    پاسخ

    خیلی عالی بود ممنون

    پاسخ

    عالی بود. سپاسگزارم.

    پاسخ

    یهو بگو اومدم تبلیغ سامسونگو کنم دیگه وگرنه چرا وانپلاس نورد n100 نیس ؟ با قیمت 3.4 تومنیش حتی تا 1 تومن گرونتر از اینم رقیبی نداره چ برسه پایین تریا !

    پاسخ

    دوست عزیز سلام
    تیتر مطلب رو دقیق خوندید؟ مقدمه رو چطور؟ این مطلب صرفا مختص گوشی‌های سامسونگ تا 3 میلیون هست. انتظار نداشته باشید اسمی از برند دیگه در این مطلب بیاد.

    پاسخ

    باز خوبه پول هم نمیگیرین اینقدر از برند های بدر نخور چینی مثل هواوی و شیا حمایت میکنید، تیتر مطلب رو اول بخون بعد بیاین سم پاشی کنید

    پاسخ