;
coinex

ربات Morningstar Robot S1 لنوو معرفی شد

ربات Morningstar Robot S1 لنوو با ویژگی های قابل توجهی به عنوان اولین ربات ساخته شده توسط این شرکت در طول نمایشگاه بین المللی چین، رونمایی شد.

در سال‌های اخیر، شرکت‌های زیادی تمرکز خود را بر روی هوش مصنوعی و ربات‌ها گذاشته و در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. برای مثال شرکت شیائومی به تازگی از ربات بیونیک CyberOne خود که ظاهری بسیار جالب و پیشرفته دارد رونمایی کرده است. هفته گذشته نیز شرکت لنوو در نمایشگاه بین‌المللی خدمات چین، از اولین ربات انحصاری خود به نام ربات Lenovo Morningstar S1 رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:‌ مدیرعامل متاورس نت دراگون یک ربات است!

معرفی ربات Morningstar Robot S1 لنوو

شرکت لنوو ادعا کرده است که ربات مورنینگ استار اس 1 همراه با یک ریموت کنترل از راه دور عرضه می‌شود و به عنوان ترکیبی خلاقانه‌ از ربات‌های متاورس و صنعتی ظاهر خواهد شد. از آنجایی که این ربات به وسیله یک ریموت از راه دور کنترل می‌شود می‌توان از آن در خطوط مونتاژ دستی، کارگاه‌های سمپاشی، آزمایشگاه‌های رادیواکتیو و سایر محیط‌های مختلف با توجه به نیاز استفاده کرد.

ربات Morningstar Robot S1 لنوو 

لازم به ذکر است که در کنار ربات Morningstar S1 یک جفت عینک AR نیز قرار می‌گیرد که از آن می‌توان برای مشاهده تصاویر و ویدیوهای ثبت شده توسط ربات استفاده کرد. همچنین طبق گفته‌های شرکت لنوو بدنه این ربات از پلاستیک بازیافتی و آلومینیوم کم کربن ساخته شده است که این مسئله عملکرد و دوام این ربات را بهبود می‌بخشد و در عین حال این ربات را به یک محصول کم خطر و دوستدار محیط زیست تبدیل می‌کند.

گفته می‌شود که قد و ارتفاع ربات لنوو مورنینگ استار 142 سانتی متر خواهد بود که تا حدودی با ارتفاع و محدوده بینایی انسان‌ها متناسب است. این ربات هوشمند از سیستم تعلیق مستقل با چهار چرخ استفاده می‌کند که ثبات راه رفتن و حرکت آن را بهبود می‌بخشد. همچنین این ربات به لطف برخورداری از یک گیمبال دو محوره با کارایی بالا، تصاویر خروجی مناسب و واضحی را ارائه می‌دهد.

به طور کلی به نظر می‌رسد که ربات لنوو یک محصول عالی و پیشرفته برای استفاده تجاری و کمک به دیگر کمپانی‌ها باشد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه در دست نیست و به احتمال زیاد این ربات فقط در کشور سازنده آن یعنی چین به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ربات Morningstar Robot S1 لنوو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر