;
coinex

ردمی A1 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت ردمی امروز از چند گوشی جدید و موردانتظار خود رونمایی کرد که شامل سری ردمی 11 پرایم و البته گوشی جدید ردمی A1 است.

امروز و در کنار ردمی 11 Prime و ردمی 11 Prime 5G، گوشی جدید Redmi A1 نیز معرفی شد. این اولین گوشی از سری گوشی‌های هوشمند جدید سری Redmi A است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات و قیمت ردمی A1

Redmi A1 یک صفحه نمایش 6.52 اینچی (LCD) با وضوح 1600 در 720 پیکسل (HD+) و بریدگی قطره‌ای ساخته دارد و با چیپست مدیاتک Helio A22ر، رم از نوع LPDDR4x و حافظه از نوع eMMC 5.1 همراه شده است.

این سری از گوشی‌های ردمی به علت سخت‌افزار بسیار ضعیفی که دارند، تقریبا اندروید 12 نزدیک به نسخه خام را اجرا می‌کنند که طرفداران خاص خود را دارد.

ردمی A1 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ردمی A1 اما دارای یک سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی است که لنزهای اصلی 8 و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی را عرضه می‌کند. دوربین سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت 4G، وای‌فای تک باند، بلوتوث 5.0، GNSS، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اسلات کارت MicroSD اختصاصی اشاره کرد. در نهایت، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی (شارژر موجود در جعبه) منبع تغذیه این دستگاه است.

ردمی A1 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

Redmi A1 تنها در یک پیکربندی حافظه 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت 6499 روپیه (81 دلار) در دسترس خواهد بود. این گوشی را می‌توان در رنگ های آبی روشن، مشکی یا سبز روشن خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی و قیمت ردمی A1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر