;
coinex

ماریا برگووا نامزد جدید لئوناردو دی کاپریو را ببینید

ماریا برگووا نامزد ۲۲ ساله جدید لئوناردو دی کاپریو کیست؟ در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

عکس های منتشر شده از ماریا برگووا نامزد ۲۲ ساله لئوناردو دی کاپریو بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است اما نامزد جدید بازیگر مشهور هالیوود کیست؟ در تصاویری که ماریا برگوا در شکبه های اجتماعی به اشتراک گذاشته مشخص می کند این دختر جوان یک مدل اوکراینی است و به تازگی وارد صنعت مدلینگ شده است. لئوناردو دی کاپریو ۴۷ سال دارد، اما به علاقه شدیدش به زنان جوان تر از خود شناخته می شود هیچ یک از زنانی که با او رابطه داشتند، بیش از ۲۵ سال سن نداشته اند و متوسط سن آن ها نصف سن این بازیگر بوده است.

لئوناردو دی کاپریو چندی پیش و قبل از پایان دادن به رابطه اش با کاملیا مورونه با مدل اوکراینی به نانم ماریا برگووا ملاقاتی داشته و با هم عکس گرفته اند.

ماریا برگووا نامزد 22 ساله جدید لئوناردو دی کاپریو کیست؟

در جشن تولد ۲۵ سالگی کامیلا مورونه نامزد متاخر لئوناردو دی کاپریو، کاربران شبکه های اجتماعی از نزدیک شدن پایان رابطه او و دی کاپریو حرف زدند. ماریا برگووا ۲۲ سال سن دارد و در سنت تروپه در جنوب فرانسه سوار بر قایق تفریحی مجلل دی کاپریو دیده شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، لئوناردو دی کاپریو و نامزد جدیدش ماریا بیش از یک ماه قبل از رسمی شدن جدایی او با مورونه ۲۵ ساله در قایق تفریحی این بازیگر مشهور دیده شده اند. ماریا، پس از جدایی از همسرش و قبل از سفر به جنوب فرانسه، جایی که دی کاپریو را ملاقات کرد، به نام خانوادگی پیش از ازدواج خود بازگشت. او بیش از ۴۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و تصاویری از زندگی مجلل و مدلینگ خود در مهمانی ها، هواپیماهای خصوصی و سفرهایش را به اشتراک می گذارد.

برگووا در سوئیس بزرگ شده و در یک مدرسه شبانه روزی خصوصی تحصیل کرده است اما در حال حاضر در لندن زندگی می کند و در آنجا ادامه تحصیل می دهد تا تجارت خانوادگی خود را که یک شرکت داروسازی است را در دست بگیرد.

ماریا برگووا همسر سابق احمد مسعود عبدالحفید، امپراتوری مد و املاک در موناکو است. احمد مسعود نوه مسعود ارشد، وزیر کشور و خدمتکار وفادار قذافی است که به عنوان «دست راست» و «دایره المعارف متحرک» قذافی، دیکتاتور لیبی لقب گرفته است.

در هفته ای که گذشت، لئوناردو دی کاپریو به رابطه چند ساله خود با  کامیلا مورونه پایان داد. حالا شایعاتی در مورد نامزد جدید این بازیگر وجود دارد. ظاهرا دی کاپریو در ماه جولای با مدل اوکراینی ماریا برگووا قبل از پایان دادن به رابطه اش با مورونه ملاقاتی داشته و با هم عکس گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    حاجی جوجه دوست داره دیگه. دمش گرم

    پاسخ