;
coinex

بازگشت MG به بازار ایران با دو محصول [+مشخصات و قیمت خودروها]

پس از آزاد شدن واردات خودرو، احتمال بازگشت MG به بازار ایران بسیار زیاد است. کمپانی سایک موتورز که در حال حاضر مدیریت شرکت MG را در دست دارد، تصمیم دارد با محصول جدیدش به نام MG ONE به بازار خودرو ایران ورود کند.

MG ONE نام جدیدترین محصول شرکت خودروسازی سایک موتورز است که در سال 2021 معرفی شد. MG ONE نوعی خودروی کراس اوور محسوب می‌شود که طراحی اسپرت، جذاب و جسورانه آن بیشتر مورد توجه جوانان است. همین جوان پسند بودن طراحی در این خودرو، می‌تواند برگ برنده‌ای برای بازگشت MG به بازار ایران باشد.

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: کیفیت خودروهای وارداتی تفاوتی با محصولات داخلی ندارد!

بازگشت MG به بازار ایران

پیشرانه توربوی MG One 1.5 لیتری بوده و 181 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند 285 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این محصول جدید کمپانی سایک در دو نسخه آلفا و بتا تولید شده است.

در نگاه اول شاید ظاهر اسپرت و گیرای آلفا نظر مخاطب را جلب کند اما نباید از فناوری‌های پیشرفته و سطح بالای بتا غافل شد. قیمت پایه خودرو MG One در بازار چین بین 17 تا 21 هزار دلار تعیین شده است، اما هر چه امکانات و آپشن های بیشتری داشته باشد، گرانتر خواهد بود.

در صورت بازگشت MG  به بازار ایران ، هم ردیف و رقیب خودروهایی همچون لاماری ایما، دیگینیتی و ام وی ام ایکس 55 خواهد بود.

بازگشت MG به بازار ایران تنها مختص به MG One نمی شود. روی آر ایکس 5 جدید (MG RX5 New) نام محصولی دیگر از شرکت سایک است که قرار است همزمان با ام جی وان وارد بازار ایران شود. رووی آر ایکس در دو مدل بنزینی و پلاگین هیبریدی تولید شده است.

نسخه بنزینی MG RX5 New دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو با 188 اسب بخار قدرت است و می‌تواند 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین گیربکس این کراس اوور از نوع دنده‌ای 7 سرعته و دو کلاچه طراحی شده و می‌تواند حداکثر تا 190 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. علاوه بر این مصرف بنزین روی RX5 در هر 100 کیلومتر 6.9 لیتر است.

بازگشت MG به بازار ایران ، با نسخه پلاگین هیبریدی RX5 جذاب‌تر هم می‌شود. نسخه هیبریدی RX5 مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو و همچنین پیشرانه برقی است. هر دو موتور قادرند با 245 اسب بخار قدرت، 570 نیوتن متر گشتاور تولید کنند. مصرف سوخت MG RX5 برابر با 3.3 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورد شده است.

بازگشت MG به بازار ایران با دو محصول [+مشخصات و قیمت خودروها]

کراس اوور هیبریدی با کمک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته می‌تواند در عرض 6.9 ثانیه از صفر به 100 برسد. قیمت این کراس اوور در بازار چین با توجه به قدرت موتور و امکاناتی که به آن تجهیز شده متغیر و بین 17 تا 23 هزار دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازگشت MG به بازار ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار خودرو را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نسبتا خودرو های خوبی ان،البته Rx5 بیشتر به شاسی بلند فولکس واگن شباهت داره از لحاظ طراحی چراغ های جلو و دیلایت هاش👌

    پاسخ