;
coinex

ساخت سریال Blade Runner 2099 توسط ریدلی اسکات برای آمازون تایید شد

کمپانی آمازون ساعاتی پیش پروژه ساخت سریال Blade Runner 2099 توسط ریدلی اسکات،‌ کارگردان فیلم بلید رانر تایید کرد.

آذرماه سال گدشته، ریدلی اسکات کارگردان فیلم بلید رانر خبر از توسعه یک سریال لایو اکشن بر اساس مجموعه بلید رانر داد. در حال حاضر و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال بلید رانر رسما توسط آمازون تایید و اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های 2022

ساخت سریال Blade Runner 2099

برخی منابع موثق تایید کرده‌اند که آمازون ضمن خریداری حق پخش و ساخت سریالی بر اساس دنیای بلید رانر، ریدلی اسکات را نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی استخدام کرده است.

این سریال قرار است با نام Blade Runner 2099 و به عنوان دنباله فیلم Blade Runner، محصول 1982 و فیلم Blade Runner 2049 محصول سال 2017 (کارگردانی دنی ویلنوو) پخش شود.

ساخت سریال Blade Runner 2099 توسط ریدلی اسکات برای آمازون تایید شد

آمازون در سالیان اخیر میل خود به ساخت سریال از مجموعه‌های سینمایی محبوب را نشان داده است و سریال ارباب حلقه‌ها که اخیرا پخش آن آغاز شده، یکی از همین موارد است.

البته که در حال حاضر اطلاعات خاص دیگری وجود ندارد، اما گفته می‌شود که ممکن است ریدلی اسکات برخی از قسمت‌های این سریال جدید را کارگردانی کند. فیلم Blade Runner در نسخه آینده لس آنجلس جریان دارد که تمرکز قسمت اول روی ریک دکارد با بازی هریسون فورد بود که وظیفه داشت تا رپلیکنت‌های سرکش را دستگیر کند که تشخیص آن‌ها از انسان‌ها کار بسیار سختی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت سریال Blade Runner 2099 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر