;
coinex

شکایت کاربران از سامسونگ به خاطر مشکلات بی‌پایان گوشی‌های تاشو!

شکایت کاربران از سامسونگ به دلیل طراحی ضعیف و مقاومت کم بدنه گوشی‌های هوشمند زد فولد و زد فلیپ 4، برای این کمپانی دردسرساز شده است.

گروهی از کاربران گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در کشور لهستان که تعداد آن‌ها بیش از ۱۱۰۰ نفر است، نارضایتی خود را از خدمات پس از فروش و تعمیرات سامسونگ در شبکه اجتماعی فیسبوک ابراز کرده‌اند. طبق گزارش‌ها کاربران دستگاه‌های مذکور به دنبال تنظیم یک شکایت نامه علیه غول تکنولوژی کره‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: آغاز انتشار اندروید 12L برای گلکسی زد فولد 2

دلایل شکایت کاربران از سامسونگ

باتوجه به اخبار منتشر شده، یکی از دلایل اصلی نارضایتی کاربران از اسمارت‌فون‌های تاشو سامسونگ، دوام کم لایه محافظتی روی نمایشگر است. این لایه محافظتی به مرور زمان فرسوده شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.

دلیل دیگری که منجر به شکایت کاربران از سامسونگ شد شانه خالی کردن مراکز تعمیرات این شرکت از مسولیت‌‌های خود بوده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، کارکنان مراکز تعمیرات تمایلی به برطرف کردن مشکلات کاربران ندارند و برخی از کاربران برای بهره‌مند شدن از خدمات این مراکز، مجبور می‌شوند از طریق شبکه‌های اجتماعی و با منتشر کردن انتقادات خود، کارکنان را تحت فشار قرار ‌دهند.

مقاومت کم پنل گوشی‌های تاشو سامسونگ

لازم به ذکر است که اوایل سال جاری خبرهای مختلفی درباره نارضایتی مشتریان از از اسمارت‌فون‌های تاشو سامسونگ منتشر شد اما باتوجه به این موضوع که خبرها مربوط به بازارهای کوچک بود، هیچ اقدام خاصی از سوی کاربران صورت نگرفت و مشکل جدی برای این کمپانی به‌وجود نیامد. اکنون با شکایت کاربران از سامسونگ، غول تکنولوژی کره‌ای باید یک راه‌حل اساسی برای گوشی‌‌های تاشو خود در نظر بگیرد.

باید این نکته را خاطر نشان کرد که سامسونگ مقاومت نمایشگر گوشی‌های تاشو جدید خود را نسبت به نسل قبلی افزایش داده است و حتی با وجود ارتقا دوام نمایشگر، شاهد چنین مشکلاتی هستیم.

سخنگوی کمپانی سامسونگ در لهستان اظهار کرد که در صورت آسیب دیدن یا جدا شدن لایه محافظ از نمایشگر اسمارت‌فون‌های تاشو، کاربران می‌توانند به مراکز ارائه خدمات تعمیر این کمپانی مراجعه کنند و در طول مدت زمان گارانتی آن را به صورت رایگان تعویض کنند.

هرچند عده‌ای موفق شدند گوشی تاشو خود را به صورت رایگان تعمیر کنند، اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که خراب شدن نمایشگر یک گوشی هوشمند که تنها چند ماه مورد استفاده قرار گرفته، تجربه ناخوشایندی را به همراه دارد.

علاوه بر این، برخی افراد از خراب شدن مجدد دستگاه خود نگران هستند و به همین جهت برای فروش آن اقدام کردند. چنین مشکلاتی سبب ازبین رفتن اعتماد کاربران به دوام گوشی‌های تاشو می‌شود و در نتیجه آن، آمار فروش این محصولات با افت شدیدی روبه‌رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شکایت کاربران از سامسونگ به خاطر عملکرد ضعیف این کمپانی در تولید و پشتیبانی از گوشی‌های تاشو خود چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر