;
coinex

اولین تصویر واقعی از شیائومی 13 منتشر شد

به تازگی با انتشار اولین تصویر واقعی از شیائومی 13 برخی از مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده است. به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر باید شاهد رونمایی رسمی این گوشی باشیم.

گوشی‌های سری 13 شیائومی احتمالا در ماه نوامبر (آبان ماه) سال جاری رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود این سری حداقل دارای دو مدل یعنی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو باشد.

همانطور که در سری 12 شیائومی دیدیم، به نظر می‌رسد مدل اول یک گوشی پرچمدار جمع و جور باشد، در حالی که مدل پرو یک گوشی بزرگتر خواهد بود. در حال حاضر پیش از عرضه رسمی این گوشی در ماه نوامبر (آبان ماه)، یک تصویر لو رفته از یک واحد مهندسی شیائومی 13 پرو در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال پخش است.

بیشتر بخوانید: بررسی شیائومی ردمی K50 اولترا (Xiaomi Redmi K50 Ultra) ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

تصویر واقعی از شیائومی 13 و برخی مشخصات این گوشی

در حالی که ادعا شده تصاویر لو رفته، شیائومی 13 پرو را نشان می‌دهد، اما صحت آن در حال حاضر تایید نشده است. این دستگاه مانند شیائومی 12 پرو سال گذشته دارای صفحه نمایش با سوراخ پانچ و لبه‌های خمیده است.

در هر حال اما طبق اطلاعاتی که قبلاً افشا شده است، شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED سامسونگ E6 است که وضوح 2K و رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

تصویر واقعی از شیائومی 13

تصویر بالا صفحه نمایش این گوشی را نشان می‌دهد. کد «Nuwa» و شماره مدل 2210132C که متعلق به شیائومی 13 پرو است در تصویر قابل مشاهده است. در گزارشات قبلی ادعا شده بود که نام رمز «Fuxi» متعلق به مدل پرو است. حال و بر اساس تصویر فاش شده می‌توان گفت که شیائومی 13 و 13 پرو به ترتیب می‌توانند با کد Fuxi و Nuwa دنبال شوند.

به نظر می رسد پردازنده هشت هسته ای 3.0 گیگاهرتزی که در شیائومی 13 پرو را قرار دارد، جدیدترین پرچمدار شرکت کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد. این تراشه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. بر روی این گوشی سیستم‌عامل اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 قرار دارد. 12 گیگابایت رم و تا 3 گیگابایت رم مجازی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی است.

گزارش‌های دیگر ادعا کرده‌اند که شیائومی 13 پرو دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در قاب پشتی خواهد بود. احتمالاً این محصول یک باتری تک سلولی که از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کلیدی که در تصویر واقعی از شیائومی 13 قرار داشت، چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر