;
coinex

اینفینیکس Zero Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ معرفی شد

اینفینیکس Zero Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ معرفی شد. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا مشخصات فنی این دستگاه را بررسی کنیم.

شرکت اینفینیکس که اساسا با گوشی‌هایی با سرعت شارژ بالای خود شناخته می‌شود این بار نیز با موبایل اینفینیکس Zero Ultra وارد بازار شده است. این گوشی دارای فناوری شارژ فوق سریع 180 واتی TunderCharge است که قدرت آن از سری قبلی موبایل‌های اینفینیکس بسیار بیشتر است.

اینفینیکس اوایل امسال این گوشی هوشمند را معرفی خواهد کرد. به غیر از توانایی شارژ بالای این موبایل اینفینیکس در قسمت‌های دیگر این موبایل کم نگذاشته است و اینفینیکس Zero Ultra دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی آبشاری نیز هست. همچنین پردازنده نه چندان قدرتمند Dimensity مدیاتک 920 نیز مسئول امور پردازشی و قلب تپنده این موبایل است.

اینفینیکس Zero Ultra

اینفینیکس Zero Ultra بعد از گوشی موبایل شیائومی 12T Pro است که از حسگر 200 مگاپیکسلی پیشرفته برای لنز اصلی دوربین خود استفاده می‌کند و البته گوشی موبایل Edge 30 Ultra با دوربین مشابه، سومین گوشی با چنین سنسور دوربینی است که در نوع خود جالب توجه است.

اینفینیکس Zero Ultra

در حال حاضر، اینفینیکس هنوز اعلام نکرده است که آیا می‌خواهد از همان سنسور ISOCELL HP1 سامسونگ که در 30 Ultra به کار رفته استفاده کند یا به‌جای آن از دوربین جدید Omnivision. البته این را می‌دانیم که دوربین اصلی دارای OIS نیز هست و از سوی دیگر این را هم می‌دانیم که پردازنده نه چندان قدرتمند Dimensity مدیاتک 920 در این گوشی به کار رفته است. باید ببینیم آیا این پردازنده از پس دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ بر‌می آید یا خیر.

محصول جدید اینفینیکس همان‌طور که از تصویر زنده آن نیز مشخص است، از نمایشگر خمیده آبشاری با رفرش‌ریت 120 هرتز و سوراخ نمایشگر مرکزی استفاده می‌کند.

اینفینیکس Zero Ultra

نکته مهم اینکه اینفینیکس Zero Ultra با وجود اینکه از مشخصات فنی خوبی بهره می‌برد، بهای آن برای مدل 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت حافظه داخلی، کمتر از 999 دلار است.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد گوشی موبایل اینفینیکس Zero Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی من infinix نوت۸ خیلی خیلی خوبه کیفیت خوب بهتر از سامسونگ A12 M13 A71 و شیومی

    پاسخ