;
coinex

سری شیائومی 12T پرو در گیک بنچ رویت شد

تصویری از سری شیائومی 12T پرو در گیک بنچ رویت شده که نشان می‌دهد این گوشی مجهز به یک دوربین 200 مگاپیکسلی است. این محصولات به زودی رونمایی خواهند شد.

سری جهانی گوشی‌های شیائومی 12T پرو به همراه مشخصات فنی این گوشی در سایت گیک‌بنچ رویت شده است. قرار است شیائومی به زودی از سری 12T رونمایی کند اما به تازگی اطلاعات این دستگاه‌های جدید فاش شده است. در ابتدا اطلاعاتی درباره دوربین سری 12T پرو به همراه قیمت و مشخصات دیگر آن منتشر شد و سپس جزئیات بیشتری به مرور منتشر شد.

لازم به ذکر است که این سری شامل مدل پایه 12T و شیائومی 12T پرو است و هر دو دستگاه در سایت گواهینامه‌های مختلف هم رویت شده‌اند.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

اطلاعات سری شیائومی 12T پرو در گیک بنچ

هفته گذشته برخی از مشخصات کلیدی شیائومی 12T در گیک بنچ رویت شد. حالا مشخصات مدل شیائومی 12T پرو هم در این سایت منتشر شده است. گفته شده که شیائومی اواخر ماه میلادی جاری از این سری رونمایی می‌کند. اطلاعات سری شیائومی 12T در گیک بنچ شامل نسخه سیستم‌عامل، رم، پردازنده و اطلاعاتی دیگر از این محصول است.

سری شیائومی 12T پرو در گیک بنچ
اطلاعات منتشر شده از سری شیائومی 12T پرو در گیک بنچ

شماره مدل شیائومی 12T پرو در سایت گیک بنچ 22081212UG است که گفته شده حرف G در این شماره مدل نشان می‌دهد این نسخه از شیائومی 12T پرو، نسخه جهانی (Global) است.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده در گیک بنچ، این گوشی مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای است که چهار هسته آن با فرکانس 2.02 گیگاهرتز کار می‌کنند.  سه هسته دیگر این پردازنده با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و هسته اصلی آن با فرکانس 3.19 گیگاهرتز کار می‌کنند. گفته شده که این پردازنده اصلی، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. جی‌پی‌یوی این پردازنده هم Adreno 730 است و با رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت فضای ذخیره، قدرت بسیار مناسبی دارد.

شیائومی 12T پرو با سیستم‌عامل اندروید 12 عرضه می‌شود. این سیستم‌عامل رابط کاربری MIUI 13 را همراه دارد. شیائومی 12T پرو در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک بنچ به ترتیب به امتیاز 1300 و 4061 رسیده است. گفته شده که این گوشی مجهز به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس و یک اسکنر اثرانگشت درون صفحه است.

همچنین یک برش در وسط نمایشگر برای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی قرار دارد. این گوشی مجهز به یک حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ HP1، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی است. باتری شیائومی 12T پرو 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سری شیائومی 12T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر