;
coinex

رونمایی از مقر مجازی دولت امارات در متاورس

مقر مجازی دولت امارات در متاورس توسط وزارت اقتصاد امارات متحده عربی رونمایی شد. به نظر می‌رسد تمام مردم دنیا می‌توانند از این مقر بازدید کنند.

طبق گزارش رسانه Gulf News، در همایشی که در دوبی با نام Dubai Metaverse Assembly به تاریخ 28 سپتامبر برگزار شد، وزیر اقتصاد امارات از مقر مجازی دولت امارات در متاورس رونمایی کرد. وزیر اقتصاد امارات این مقر را آدرس سوم دولت خواند و با تور مجازی و زنده به میزبانی از حضار در این مقر پرداخت. جزییاتی از مقر دولت امارت در متاورس را بخوانید.

بیشتر بخوانید: متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

مقر مجازی دولت امارات در متاورس چگونه است؟

مقر مجازی جدید دولت امارات طبق گزارش‌های منتشر شده، شامل یک ساختمان چند بخشی است که هر یک از آن‌ها با عملکرد مخصوصی و برای هدف مشخصی طراحی شده است. در این تور مجازی بازدیدکنندگان می‌توانند با دریافت و خریداری بلیط با کارمند مرکز رضایت مشتری ارتباط برقرار کنند و به این متاورس بپیوندند. همانطور که وزیر اقتصاد امارات اشاره کرد، این مقر مجازی پس از دو دفتر فعلی این وزارتخانه در ابوظبی و دبی، آدرس سوم دولت امارات خواهد بود.

مقر مجازی دولت امارات در متاورس

فعالیت این مقر مجازی به گسترش خدمات دیجیتال اختصاص خواهد داشت. جالب است بدانید برای بازدیدکنندگان این مقر مجازی در متاورس، امکاناتی از قبیل امکان امضای اسناد قانونی نیز فراهم شده است که می‌تواند مشکلاتی از قبیل مراجعه‌ی حضوری و فیزیکی را رفع کند. در این مقر سالن نمایش و کنفرانس نیز وجود دارد که بستر مناسبی برای کنفرانس‌های مجازی است. این مقر با هدف ایجاد 40000 شغل مجازی تا سال 2030 و همچنین استراتژی متاورس دولت دوبی برای افزایش چند برابر شرکت‌های بلاکچین پایه‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد مقر مجازی دولت امارات در متاورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر