;
coinex

دستگیری امیرعماد میر میرانی ؛ چرا یک فعال آی تی بازداشت شده است؟

بنابر جدیدترین گزارش‌های به دست رسیده، خبر دستگیری امیرعماد میر میرانی ملقب به جادی که از فعالان حوزه آی تی است تایید شده است.

امیر عماد میر میرانی که در فضای آنلاین به نام جادی میر میرانی شناخته می‌شود، برنامه‌نویس و کارشناس حوزه آی تی با بیش از 20 سال سابقه است که در زمینه آی تی سابقه تدریس حرفه‌ای دارد. او اخیرا بازداشت شده است. خبر بازداشت جادی میر میرانی را خانواده او تایید کرده‌اند. اما امیر عماد میر میرانی کیست ؟

بیشتر بخوانید: زارع پور: پلتفرم‌های داخلی بهتر از خارجی‌‌ها هستند، از آن‌ها استفاده کنید!

دستگیری امیرعماد میر میرانی

یکی از اعضای خانواده جادی میرمیرانی در اینستاگرام نوشت که امروز او بازداشت شد. جادی از برنامه‌نویسان و فعالان اینترنتی در ایران است.

آقای میر میرانی در پادکست خود با عنوان رادیو گیک که در پلتفرم‌های مختلفی منتشر می‌کرد به مسائل مختلف مربوط به تکنولوژی و فناوری در سراسر دنیا می‌پرداخت.

دستگیری امیرعماد میر میرانی ؛ چرا یک فعال آی تی بازداشت شده است؟

در حال حاضر مقامات رسمی هیچ واکنشی به دستگیری آقای میر میرانی نشان نداده‌اند و در نتیجه علت دستگیری او نیز مشخص نیست!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره دستگیری امیرعماد میر میرانی چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آقای جادی یک انسان واقعی هستند ، مدتهاست ایشان را در یوتوب و اینستاگرام دنبال می کنم ، در حوزه آی تی می توان ایشان را یک معلم نامید ، یک معلم دلسوز و مهربان که همیشه با معرفی بهترین کتاب ها ، در صدد تشویق و ایجاد انگیزه در راستای افزایش مطالعه و فهم و آگاهی بیشتر برای طرفداران را داشتند .

    پاسخ

    احتمالا به دلیل ایرانی بودن

    پاسخ