;
coinex

افشاگری یک گروه هکری از نقش آمریکا در ایجاد ویروس کرونا

به تازگی گروه هکری کیل نت دست به افشاگری‌هایی در خصوص نقش آمریکا در ایجاد ویروس کرونا زده است. این گروه برای ادعای خود قصد دارد در آینده اسنادی منتشر کند.

بنیانگذار گروه هکری کیل نت در اظهاراتی اعلام کرده است که ایالات متحده آمریکا در شکل گرفتن و ظهور ویروس کرونا که باعث انتشار پاندمی کووید-۱۹ شده است، نقش داشته است.

بنیانگذار این گروه با اظهارات خود تاکید کرده است که او و همکارانش در تلاش برای آماده‌سازی بسته بزرگی از تعدادی شواهد، دلایل و اسناد متقن و معتبر هستند که حاکی از نقش آمریکایی‌ در ایجاد ویروس کرونا و ظهور این پاندمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ماسک هوشمند تشخیص کرونا معرفی شد

افشاگری گروه هکری کیل نت از نقش آمریکا در ایجاد ویروس کرونا

وی در ادامه افزود:‌ «ما و همکارانمان در حال تحقیق درباره این موضوع هستیم. این یکی از جنجالی‌ترین رویدادها خواهد بود که باعث ایجاد هیاهویی بزرگ در دنیا خواهد شد». بنیانگذار کیل نت همچنین گفت:‌

«هدف اصلی اقدامات این گروه شفاف‌سازی برای مقابله با دشمن است، ما برای اثبات چیزی تلاش نخواهیم کرد، ما فقط به دشمنان خود ضربه می‌زنیم. زیرا در حال حاضر حقایق کافی وجود دارد که تایید کننده تهاجم علیه ما از طرف غرب بوده است».

به هر حال این اظهارات نشان‌دهنده برخی تهدیدات از سوی یک گروه هکری بوده که حاوی اتهامات سنگینی به ایالات متحده آمریکا خواهد بود. به همین منظور باید منتظر اطلاعات موثق و بیشتری درباره این موضوع باشیم تا واکنش جامعه جهانی را نسبت به آن در آینده شاهد باشیم.

به هر حال این گروه هکری روسی پیش از این نیز سابقه حملاتی به تاسیسات و وب‌سایت‌های آمریکایی نظیر وب سایت شرکت نظامی-صنعتی آمریکایی لاکهید مارتین را داشته‌اند و اقدامات آن‌ها علیه ایالات متحده آمریکا موضوع جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افشاگری یک گروه هکری از نقش آمریکا در ایجاد ویروس کروناچیست؟ آیا این گروه اطلاعاتی مبنی بر صحت ادعاهای خود در آینده منتشر می‌کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر