;
coinex

موتورولا از یک گوشی رول‌شونده جدید رونمایی کرد

به نظر می‌­رسد گوشی‌های رول‌­شونده، که جایگزینی برای گوشی‌های تاشو محسوب می­‌شوند، میدان مانور جدید طراحان موبایل هستند. موتورولا نیز با رونمایی از یک نمونه اولیه گوشی رول‌شونده جدید به این جریان پیوسته است.

به گزارش CNET که این شرکت از یک گوشی رول­‌شونده، که تفاوت زیادی با طرح­‌های قبلی دارد، در کنفرانس Lenovo Tech World 2022 رونمایی کرده‌است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

موتورولا از یک گوشی رول‌شونده جدید رونمایی کرد

اگر بخواهیم دقیق‌­تر صحبت کنیم،  صفحه گوشی رول­‌شونده موتورولا، برخلاف نمونه­‌های تولیدکننده‌­های دیگر که از کنار باز می­‌شوند، از بالا گسترش پیدا می‌­کند. بر اساس گزارش‌ها، این قابلیت به گوشی این امکان را می­‌دهد که از 5.0 اینچ، تا 6.5 اینچ گسترش پیدا کند و رابط کاربری گوشی نیز بر همین اساس تنظیم می­‌شود. برای درک بهتر این موضوع، ویدیو کوتاه زیر را ببینید:

هنوز کاملا از نسبت تصویر صفحه نمایش گوشی مطمئن نیستیم، ولی به نظر می­‌رسد که این گوشی در حالت بسته، مانند گوشی LG Vu، نسبت تصویر 4:3 داشته باشد.

همچنین این رویکرد موتورولا از نمونه‌­های گوشی­های رول­‌شونده معرفی­‌شده توسط Oppo و LG متفاوت است. این نمونه­‌ها در حالت بسته، یک صفحه نمایش بزرگ هوشمند دارند که وقتی گسترش پیدا می­‌کند، به یک صفحه نمایش تبلتی بدل می‌­شود. در حالی که مدل مفهومی ارائه­‌شده توسط موتورولا، یک گوشی جیبی را که به یک دستگاه با صفحه نمایش بزرگ بدل می­‌شود را به نمایش می­‌گذارد. به عبارت دیگر، این طرح مناسب افرادی است که ترجیح می­‌دهند به جای یک تبلت، گوشی کوچک­‌تری را در جیب خود حمل کنند.

در حال حاضر این طرح صرفا یک ایده مفهومی است و مشخص نیست که اصلا عرضه می‌شود یا خیر. ولی امیدواریم که سازندگان به نگرانی­‌های موجود در مورد صفحه و استقامت موتور این دستگاه‌­ها قبل از مرحله تجاری­‌سازی به اندازه کافی پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی رول‌شونده جدید موتورولا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر