;
coinex

تست عملکرد گلکسی S23 در گیک‌بنچ لو رفت؛ پیشرفتی محسوس!

نسل بعدی پرچمدار تمام‌عیار سامسونگ در راه است و حالا شاهد انتشار اولین تست عملکرد گلکسی S23 در گیک‌بنچ هستیم.

عملکرد گلکسی S23 در گیک‌بنچ رؤیت شد. پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S23 از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد. بر اساس آمار گیک بنچ گلکسی S23 در بخش عملکرد چندهسته‌ای و تک‌هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۴۵۹۷ و ۱۵۲۴ را به‌دست آورده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

عملکرد گلکسی S23 در گیک‌بنچ

به مانند نسل‌های پیشین، احتمالاً گلکسی S23 در سه نسخه استاندارد، پلاس و اولترا عرضه خواهد شد. البته برخی گزارشها بیان می‌کند که احتمال معرفی گلکسی S23 پرو به جای S23 پلاس وجود دارد. برخی گزارشها نیز مشخصات احتمالی این گوشی را نشان می‌دهند.

Abhishek Yadav، تصویری از عملکرد گلکسی S23 در گیک‌بنچ را در حساب توئیتر خود منتشر کرده است. در این عکس برخی از مشخصات و همچنین امتیازات گلکسی S23 در بخش تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به چشم می‌خورد. بر اساس این گزارش گلکسی، S23 با شماره مدل SM-S911U معرفی خواهد شد و همچنین قلب تپنده این گوشی تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 است.

پردازنده ذکر شده شامل، یک هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتز، سه هسته‌ با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کارآمد با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتز خواهد بود.

عملکرد گلکسی S23 در گیک‌بنچ

از دیگر از ویژگی‌های گلکسی S23 که در گیگ‌بنچ نشان داده شده است می‌توان به، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 740 و ۸ گیگابایت رم اشاره کرد. انتظار می‌رود دستگاه حاضر از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 13 و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به OneUI استفاده کند.

بر اساس گزارشی که از عملکرد گلکسی S23 در گیک‌بنچ منتشر شده است، این گوشی در بخش چندهسته‌ای و تک‌هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۴۵۹۷ و ۱۵۲۴ را به‌دست آورده است. همچنین طبق آخرین گزارشها ظاهراً باتری پرچمدار جدید سامسونگ مانند مدل‌های قبلی تغییر به‌خصوصی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تست عملکرد گلکسی S23 در گیک‌بنچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر