;
coinex

راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت ؛ رقابت ردموندی‌ها با اپ‌استور و گوگل پلی!

سوپرایز ویژه برای دوست‌داران پلتفرم گیمینگ مایکروسافت؛ راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت به زودی کلید می‌خورد.

راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت اتفاقی‌ است که شاید خیلی از کاربران گیمر انتظار آن را می‌کشیدند. مایکروسافت قصد دارد با اپ‌استور اختصاصی خود به کمک IPهای شرکت اکتیویژن بلیزارد مستقیماً وارد بازار موبایل شود.

بیشتر بخوانید: هدست هولولنز مایکروسافت سربازان آمریکایی را کلافه کرده؛ «این دستگاه‌ها ما را به کشتن می‌دهند!»

راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت

بر طبق اطلاعاتی که اداره رقابت و بازار بریتانیا (CMA) در پرونده اخیر در مورد معامله 70 میلیارد دلاری مایکروسافت با شرکت اکتیویژن منتشر کرده است، غول نرم‌افزاری دنیا می‌خواهد با راه‌اندازی اپ‌استور اختصاصی ایکس‌باکس خود وارد بازار موبایل شود. این شرکت تلاش می‌کند تا با خریدهای جدید خود مانند اکتیویژن بلیزارد برای تقویت اپ‌استور خود استفاده نماید تا چیزی همانند گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل شود. خبر راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت باعث شد تا CMA گزارش زیر را منتشر کند:

کسب‌وکار بازی مایکروسافت، ایکس باکس، در تلاش است تا انتخاب‌های خود را از دو طریق گسترش دهد. [ابتدا] از طریق Game Pass، سرویس اشتراکی که به گیمرها اجازه می‌دهد بهترین چیزهایی که برای ایکس باکس ارائه شده را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه تجربه کنند [و سپس] ارائه بازی‌های بیشتر برای پلتفرم‌های موبایل از طریق استورهای موبایل و فناوری ابری.

راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت

در ادامه این گزارش نیز آمده است که: «ایکس باکس با تکیه بر جوامع گیمرهای اکتیویژن بلیزارد، قصد دارد تا گیمرها را به پلتفرم جدید Xbox Mobile خود جذب کند.»

البته باید به این موضوع توجه کرد که مایکروسافت در این راه رقبایی همچون گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل را سد راه خود می‌بیند و برای ماندن در این رقابت باید در کسب‌‌وکار خود از شیوه‌ای جدید استفاده کند. در ادامه این گزارش ذکر شده است:

مایکروسافت امیدوار است تا با ارائه محتوای شناخته شده و محبوب، گیمرها تمایل بیشتری به امتحان کردن چیزهای جدید داشته باشند.

راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت باعث شده تا این شرکت از بازی‌های موبایل اکتیویژن بلیزارد استفاده کند. این موضوع اصلاً تعجب‌آور نیست زیرا که گفته شده است، درآمد اکتیویژن از بازی‌های موبایل محبوب خود مانند: Diablo Immortal و Call of Duty: Mobile بیشتر از PC و کنسول‌های بازی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر