;
coinex

فروش قانونی ماریجوانا در پمپ بنزین‌های آمریکا

پمپ بنزین‌های Circle K در آمریکا از سال آینده فروش قانونی ماریجوانا را آغاز خواهند کرد. به نظر می‌رسد که این اقدام یک گام بزرگ رو به جلو برای این صنعت باشد.

ماریجوانا از سال 2023 در مکان‌های منتخب Circle K در فلوریدا آمریکا در دسترس خواهد بود. بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد، یک تولیدکننده به نام Green Thumb Industries با Circle K، یک فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی با نزدیک به 6000 مکان در 40 ایالت، قراردادی برای فروش محصولات مجاز ماریجوانا در فروشگاه‌های Sunshine State خود امضا کرده است. عرضه با 10 مکان از 600 مکان موجود Circle K در ایالت فلوریدا آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تلاش سناتورهای آمریکایی برای قانونی شدن ماریجوانا در آمریکا ؛ آیا بایدن تسلیم می‌شود؟

فروش قانونی ماریجوانا در پمپ بنزین‌های آمریکا

دهه گذشته شاهد گسترش آهسته اما پیوسته فروش قانونی ماریجوانا بوده‌ایم، به طوری که دو ایالت کلرادو و واشنگتن اولین ایالاتی بودند که ماریجوانا تفریحی را در سال 2012 قانونی کردند. امروزه 19 و 39 ایالت به ترتیب استفاده تفریحی و درمانی بزرگسالان از ماریجوانا را برای مقاصد تفریحی و پزشکی قانونی کرده‌اند. (در حال حاضر، فلوریدا فقط برای استفاده پزشکی و درمانی آن را مجاز می‌داند.)

فروش قانونی ماریجوانا

کانابیس (ماریجوانا) همچنان حمایت جریان اصلی در ایالات متحده را در اختیار دارد، زیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، این ماه تمام محکومیت‌های ساده مربوط به نگهداری ماری‌جوانا از طرف فدرال را عفو کرد و پنج ایالت طرح‌های قانونی‌سازی حشیش (ماریجوانا) را در ماه نوامبر (آبان ماه) مورد رای‌گیری قرار می‌دهند.

اما این صنعت به شدت مورد بررسی قرار گرفته و به تازگی مقررات‌گذاری شده است، فروش حشیش تقریباً به طور کامل در داخل داروخانه‌ها در سراسر ایالات متحده آمریکا محدود شده است. بنابراین، قرارداد Circle K یک گام مهم رو به جلو برای این صنعت است، جایی که ماریجوانا در کنار سایر اقلام دارای محدودیت سنی مانند الکل و تنباکو حتی در پمپ بنزین‌ها به صورت قانونی فروخته خواهد شد.

بن کولر، مدیرعامل Green Thumb در این رابطه به بلومبرگ گفت: «این معامله به عادی سازی ماری‌جوانا از طریق ادغام آن با محصولات مصرفی معمولی ادامه خواهد داد. این یک معامله آینده نگرانه است».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش قانونی ماریجوانا در پمپ بنزین‌های آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر