;
coinex

مشخصات اوپو فایند N2 فاش شد

ویژگی‌ها و مشخصات اوپو فایند N2 منتشر شد. به تازگی شرکت اوپو در حال آماده سازی تلفن تاشو بعدی خود با نام Oppo Find N2 با پردازنده  +Snapdragon 8 Gen 1 است.

از زمان عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، برندهای مختلفی از جمله OnePlus، Realme و Vivo همگی گوشی‌های خود را با این پردازنده به بازار عرضه کردند. حال برند اوپو نیز قصد دارد از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در گوشی تاشو خود استفاده کند.

امروز، برخی از مشخصات اوپو فایند N2 توسط مشاور معتبر Digital Chat Station ارائه شده است. به گفته وی، Oppo Find N2 دارای پردازنده  +Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

ویژگی‌ها و مشخصات اوپو فایند N2

گوشی تاشو Oppo Find N2 دارای یک صفحه نمایش تاشو 7.1 اینچی LTPO AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی همچنین از یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و روکش پشتی آن از جنس چرم مصنوعی خواهد بود. از نظر نرم افزاری، باید پگوییم که این گوشی تاشو جدید با رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13، اجرا خواهد شد. مشخصات اوپو فایند N2

گوشی هوشمند تاشوی آینده اوپو مجهز به اسکنر اثر انگشت در کناره دستگاه است. طبق شایعات این گوشی تاشو در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از تاریخ و مکان رونمایی گوشی اوپو فایند N2 در دسترس نیست. البته با توجه به اینکه اوپو اولین گوشی تاشو خود، به نام Oppo Find N را در پایان سال 2021 به بازار روانه کرد، پس به نظر می‌رسد این گوشی نیز تا دسامبر 2022 (آذر ماه) آماده و عرضه شود.

گفتنی است که Oppo Find N2 با Snapdragon 8+ Gen 1 از استراتژی استفاده شده در Find N پیروی می‌کند. درواقع با توجه به اینکه اکثر گوشی های تاشو دارای اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس هستند، پس لزومی ندارد که شرکت اوپو در این گوشی تاشو خود از اسنپدراگون 8 نسل 2 که هنوز هم عرضه نشده است، استفاده کند. احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا گوشی‌های تاشو نسل بعد با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و مشخصات اوپو فایند N2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر