;
coinex

همکاری صرافی Bitget با مسی ؛ طرفداران فوتبال با Web 3.0 آشنا خواهد شد!

صرافی ارز دیجیتال بیت گت به طور رسمی با لیونل مسی همکاری کرد. همکاری صرافی Bitget با مسی منجر به آشنایی فوتبال دوستان با حوزه Web 3.0 می‌شود.

Bitget، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در تاریخ 21 اکتبر 2022 اعلام کرد که با لیونل آندرس مسی (Lionel Andres Messi)، فوتبالیست مشهور آرژانتینی و برنده هفت توپ طلای جهان وارد همکاری شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

همکاری صرافی Bitget با مسی

همکاری صرافی Bitget با مسی درست یک ماه پیش از آغاز جام جهانی 2022 صورت می‌گیرد. مسی یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های ورزشی در دنیاست. وی تا کنون شش کفش طلای اروپا را به دست آورده است. لیونل مسی در ماه نوامبر امسال به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین پنجمین جام جهانی خود را تجربه می‌کند.

همکاری صرافی Bitget با مسی ؛ طرفداران فوتبال با Web 3.0 آشنا خواهد شد!

صرافی Bitget، در سال 2018 تأسیس شد. از ویژگی‌های کلیدی این صرافی می‌توان به ارائه خدمات تجارت اجتماعی و محصولات نوآورانه اشاره کرد. نرم افزار تجارت اجتماعی Bitget و همچنین ویژگی کپی ترید با یک کلیک (One-Click Copy Trade) این صرافی، بیش از 55 هزار معامله‌گر حرفه‌ای را به خود جذب کرده است. این موضوع نشان‌دهنده تلاش‌ها و دستاوردهای طولانی مدت Bitget در زمینه تجارت اجتماعی کریپتو است.

همکاری صرافی Bitget با مسی فرصتی منحصر به فرد جهت ورود به حوزه وب 3.0 و آشنایی با پتانسیل تجارت ارزهای دیجیتال در این صرافی به وجود میاورد. این مشارکت به طرفداران لیونل مسی و صرافی Bitget اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های گسترده‌ای فراتر از دنیای ارزهای دیجیتال و فوتبال انجام دهند.

سابقه همکاری BitGet با باشگاه‌های ورزشی

گریسی چن (Gracy Gen)، مدیرعامل BitGet در این راستا گفت: «ما سعی می‌کنیم تنوع و تکامل جامعه بیت گت را در مشارکت‌هایی که با افراد و شرکت‌های مختلف انجام می‌دهیم، نشان دهیم. ما فضای وب 3.0 را به روی طرفداران ورزش باز کرده و از منابع خود برای کمک به کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند استفاده خواهیم کرد».

در طول سال گذشته، BitGet با تیم‌های ورزشی و کسب و کارهایی که در حوزه فعالیت خود بهترین هستند، همکاری کرده است. از جمله این تیم‌ها می‌توان به یوونتوس و گالاتاسارای، تایتان اسپریت و PGL اشاره کرد. چن درباره همکاری صرافی Bitget با مسی اظهار کرد:

با نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال، مسی به همراه آرژانتین به افتخار جدیدی خواهد رسید. ما مفتخریم که با لیونل مسی همکاری می‌کنیم. و مشتاقانه منتظریم که مسی، مرد اسطوره‌ای دنیای فوتبال را بشناسیم.

مسی نیز به خبر همکاری‌اش با Bitget واکنش نشان داد. وی در این راستا گفت: «من قصد دارم از Bitget به دلیل شور و شوق فراوانش در دنیای ارزهای دیجیتال تشکر کنم. شک ندارم که هر دو طرف می‌توانند ابتکارات معناداری در حوزه Web 3.0 به خرج داده و طرفداران فوتبال را با این نوآوری آشنا کنند».

صرافی BitGet یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا به شمار می‌رود. این صرافی در حال حاضر بیش از 2 میلیون کاربر در بیش از 50 کشور جهان دارد. حدود 800 نیروی کار مشغول فعالیت در صرافی بیت گت هستند. BitGet با پایبندی به فلسفه خود مبنی بر “تجارت بهتر، زندگی بهتر” راه‌حل‌های تجاری جامع و ایمن را برای کاربران در سطح جهانی به ارمغان میاورد. بیت گت قصد دارد امور مالی غیرمتمرکز و متمرکز را به یکدیگر وصل کند. این صرافی پلی گسترده به فضای رمزارزها ایجاد می‌کند.

صرافی بیت گت در سپتامبر 2021، اسپانسرشیپ تیم قوتبال یوونتوس را بر عهده گرفت. این صرافی در اوایل سال 2022 با سازمان پیشرو ورزش‌های الکترونیکی Team Spirit و باشگاه فوتبال گالاتاسارای ترکیه اعلام همکاری کرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره همکاری صرافی Bitget با مسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر