;
coinex

اطلاعاتی از جنس بدنه متفاوت آیفون 15 اولترا فاش شد؛ بهترین در میان پرچمداران!

طبق گزارش‌ها، جنس بدنه متفاوت آیفون 15 اولترا با ساختار تیتانیومی ممتاز خواهد بود. به نظر می‌رسد که این مورد یکی از تغییرات عمده آیفون 15 اولترا خواهد بود.

اپل به تازگی گوشی‌های هوشمند سری آیفون 14 را معرفی کرده است که شامل آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و 14 پرو مکس می‌شود. بلافاصله پس از عرضه، گزارش‌هایی در مورد خط تولید آیفون 15 آینده به صورت آنلاین منتشر شد و برخی تغییرات عمده را نشان داد.

شایعه شده است که این غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد مدل آیفون 15 پرو مکس را با آیفون 15 اولترا جایگزین کند. اکنون، در جدیدترین اخبار، جزئیات مربوط به ساخت این گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت به صورت آنلاین منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 14 پرو با آیفون 14 پلاس

جنس بدنه متفاوت آیفون 15 اولترا و برخی مشخصات دیگر آن

بر اساس گزارش LeaksApplePro، گوشی هوشمند آیفون 15 اولترا شرکت اپل از ساختار تیتانیومی بهره می‌برد که ظاهر و حس ممتازی را به دستگاه ارائه خواهد داد. پیش از این نیز، گزارش‌هایی در مورد ساختار تیتانیومی آیفون 14 پرو مکس منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد که در نهایت ممکن است این خبر برای آیفون 15 اولترا درست از آب در بیاید.

جنس بدنه متفاوت آیفون 15 اولترا

تیتانیوم یک ماده درجه یک در مقایسه با فولاد بوده و در برابر خراش مقاوم است. همچنین وزن سبک‌تر و جنس قوی‌تری نیز دارد. گوشی‌های هوشمند زیادی با بدنه تیتانیومی در بازار وجود ندارد، بنابراین چنین موضوعی یک امتیاز منحصر به فرد را برای این شرکت فراهم می‌کند تا آن گوشی برای طرفداران این برند بسیار هیجان‌انگیز شود. این ماده همچنین گران قیمت است، که احتمالاً می‌تواند منجر به افزایش قیمت گوشی شود.

به غیر از ساختار تیتانیوم، برخی جزئیات دیگر در مورد آیفون 15 اولترا نیز در چند وقت اخیر به بیرون درز پیدا کرده است. گفته می‌شود که این گوشی احتمالاً با یک تراشه 3 نانومتری عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی دارای یک درگاه USB-C نیز باشد، که پس از تصویب قانون جدید اتحادیه اروپا که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را ملزم به ارائه پشتیبانی از شارژ USB-C در دستگاه‌های خود کرده است، بنابراین به احتمال زیاد باید شاهد این قابلیت در آیفون 15 باشیم. همچنین گزارش شده است که این گوشی هوشمند با دوربین‌های سلفی بهتری عرضه خواهد شد و عمر باتری بیشتر خواهد داشت.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره جنس بدنه متفاوت آیفون 15 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر