;
coinex

ریزش هزاران واحدی بورس و خروج میلیاردها سرمایه حقیقی

دو روز گذشته روزهای خوبی برای بازار بورس و سرمایه ایران نبودند. ریزش هزاران واحدی بورس و خروج میلیاردها سرمایه حقیقی در مردادماه سال 1401 و خروج حجم زیادی سرمایه حقیقی امروز رخ داد.

دو روز گذشته روزهای خوبی برای بازار بورس و سرمایه ایران نبودند. امروز پس از پایان یافتن ساعت معاملات، شاخص کل بورس 46 هزار واحد سقوط کرد و بیش از 667 میلیارد تومان سرمایه توسط اشخاص حقیقی از این بازار خارج شد.

بیشتر بخوانید: خسارت فیلترینگ برای بورس ؛ اختلالات اینترنتی با بازار سرمایه چه می‌کند؟

ریزش هزاران واحدی بورس و خروج میلیاردها سرمایه حقیقی

به گزارش اقتصادنیوز، ادامه روند نزولی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل بورس امروز با یک پله سقوط به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی برسد. امروز در این بازار 236 هزار معامله به ارزش 23 هزار و 983 میلیارد ریال انجام شد.

ریزش هزاران واحدی بورس و خروج میلیاردها سرمایه حقیقی

شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خوزستان و پتروشیمی نوری بیشترین روند نزولی قیمت سهام را به خود دیدند و تاثیر منفی بیشتری روی شاخص کل گذاشتند. شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ریزش هزاران واحدی بورس و خروج میلیاردها سرمایه حقیقی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر