;
coinex

شرایط طرح فروش فیدلیتی آبان 1401 [+ قیمت نقدی فیدلیتی 5 و 7 نفره]

شرایط طرح فروش فیدلیتی آبان 1401 توسط گروه خودروسازی بهمن موتور اعلام شد. در ادامه به بررسی طرح فروش فوری Fidelity و قیمت نقدی فیدلیتی 5 و 7 نفره می‌پردازیم.

گروه خودرو سازی بهمن موتور طرح فروش فیدلیتی آبان 1401 را اعلام کرد. در این طرح خودروی فیدلیتی به صورت فروش فوری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طرح فروش فیدلیتی آبان 1401

بازار خودرو یکی از پر چالش‌ترین بازارهای کشور محسوب می‌شود. از سرنوشت آئین نامه واردات خودرو گرفته تا عرضه خودرو در بورس و عرضه محدود محصولات داخلی، همگی به بی‌ثباتی این بازار دامن می‌زنند.

البته ناگفته نماند که همین بی‌ثباتی و چرخه مریض این عرصه، ثروت کلانی را برای بسیاری به همراه داشته است. در ادامه روند بازار کنونی امروز گروه خودرو سازی بهمن موتور جزئیات طرح فروش فوری فیدلیتی آبان 1401 را اعلام کرد.

در این کارزار عجیب و غریب دنیای خودرو، نکته جالب توجه طرح فروش فوری فیدلیتی آبان 1401 عرضه غیر عمومی این محصول است. به این معنی که این طرح فروش به صورت عمومی در اختیار متقاضیان قرار نخواهد گرفت و ثبت نام نمی‌شود.

در واقع این طرح در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در تاریخ 24 آبان ماه 1400 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود، تنظیم شده است و پیش ثبت نام این محصول گروه بهمن موتور تنها شامل مادرانی می‌شود که فرزند دوم خود را پس از ابلاغ آن مصوبه به دنیا آورده‌اند می‌شود.

این طرح فروش فیدلیتی آبان 1401 به صورت فروش فوری و از تاریخ 10 صبح روز سه شنبه 3 آبان 1401 آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند از طریق پورتال جامع ایرانی کار برای پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

شرایط طرح فروش نقدی فیدلیتی آبان 1401 با تحویل فوری

نوع خودرو قیمت خودرو رنگ موعد تحویل
فیدلیتی 5 نفره 844 میلیون تومان سفید – مشکی 30 روز کاری
فیدلیتی 7 نفره 859 میلیون تومان سفید – مشکی 30 روز کاری

نکته اینکه مراسم قرعه‌کشی پیش ثبت نام این محصول هفته آینده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شرایط طرح فروش فیدلیتی آبان 1401 چیست؟ با توجه به قیمت فیدلیتی 5 و 7 نفره، آن را برای خرید مناسب می‌دانید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    طرح‌تون اصلاً مناسب نیست ، همه مردم حق دارن ، کاری کنید همه بتونن بخرن ، دست دلال‌ها رو ببندید ، طرحی اجرا کنید که هرکس زیر یکسال بخواد بفروشه معیار قیمتی فروش خودرو به قیمت کارخونه که خریده بود محاسبه بشه
    اینجوری کسی نمیتونه خرید و فروش کنه ، دست دلال رو کوتاه کنید همه بتونن شرکت کنن و از این طرح‌های صدتا یه غاز هم نذارین لطفاً

    پاسخ

    سلام و عرض ادب چرا این قانون حمایت از خانواده جوان گذاشتید کسی که نتواند و ندارد یه خانه اجاره کند چطور می‌تواند ۸۵۰ میلیون پول ماشین بدهد بازم دلالان وارد این بازار می‌شوند و بااستفاده از این خانواده دوباره صاحب ماشین می‌شوند کاری کنید بقیه هم بتوانند شرکت کنن من خیلی دوست داشتم توی این طرح شرکت کنم

    پاسخ

    اگر کسی این ماشین های رانتی که بر اساس طرح غیر کارشناسی توزیع می شوند را نخرد بازار سود غیر مشروع این عده به نفع مصرف کننده حقیقی جمع می شود.

    پاسخ

    این طرح ادامه داره؟ یا فقط تو این ماه برگزار میشه؟

    پاسخ

    ساخت اطاق با ورق پیتهای حلبی روغن نباتی قو و لادن میباشد مردم شریف زود برید صف خرید تشکیل دهید…

    پاسخ

    سلام. من ماشینمو فروختم. پلاک شو عوض نکرده. هنوز. باید چیکار کنم بتونم ثبت نام کنم. ضمنا ما که مادرهای ده 50 هستیم نمیتونیم تو طرح مادران باشیم.

    پاسخ

    نه ایشالا تو طرح سالمندان شرکت کن.

    پاسخ

    چیزی توسایت نیست

    پاسخ