;
coinex

شبکه THORChain پس از 20 ساعت توقف به فعالیت خود ادامه داد!

ثور چین پس از توقفی 20 ساعته فعالیت خود را از سر گرفت. سخنگویان شبکه THORChain علت اصلی توقف شبکه را وجود یک باگ امنیتی عنوان کردند.

شبکه تبادل زنجیره‌ای و اثبات اوراق قرضه THORChain اعلام کرد که پس قطعی 20 ساعته مجدداً به فعالیت خود ادامه داده است. وجود باگ امنیتی در تاریخ 27 اکتبر منجر به توقف 20 ساعته شبکه شده بود.

بیشتر بخوانید: 

ادامه فعالیت شبکه THORChain

تیم THORChain در توییت 28 اکتبر خود اعلام کردند که شبکه مجدداً فعال شده و در حال تولید بلاک‌های جدید است. کاربران می‌توانند به معامله در پلتفرم ثور چین بپردازند. تیم شبکه THORChain در روز 27 اکتبر اعلام کرد که علت اصلی توقف ثورچین، وجود یک باگ امنیتی بوده است. این باگ منجر به عدم قطعیت گره‌های مجزا شد.

تیم ثورچین پس از پس هالت زنجیره اعلام کرد: «مشخص شد که باگ امنیتی منجر به دستکاری رشته‌ای شده است. به عنوان مثال یک کد cosmos.uint (به جای uint64) وارد رشته شد. این کد باعث شد که رشته به جای مقادیر واقعی، نقطه big int را در نظر بگیرید؛ در نتیجه memo string در نودهای مختلف به شکل متفاوتی ثبت شده است».

شبکه THORChain پس از 20 ساعت توقف به فعالیت خود ادامه داد!

یکی از سخنگویان شبکه THORChain به کوین تلگراف گفت: «زنجیره ثور به دلایل امنیتی متوقف شده است. پس از پیدا کردن منبع دستکاری رشته‌ای، مجدداً شاهد فعالیت THORChain خواهید بود. کاربران شبکه همچنان قادر به سواپ اتریوم (Ethereum) و ERC-20 هستند».

علاوه بر شبکه THORChain، سایر شبکه‌های بلاک چینی نیز گزارش قطعی داده‌اند. به عنوان مثال آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، یکی از بنیان‌گذاران سولانا، در ماه سپتامبر اعلام کرد که قطعی شبکه به دلیل تراکنش‌های کم هزینه رخ داده است.

پس از گزارش قطعی‌ها، قیمت RUNE، توکن بومی شبکه THORChain از 1.57 دلار به 1.49 دلار رسید. این موضوع نشان‌دهنده ریزش 5.6 درصدی RUNE در 24 ساعت گذشته است. رون موفق شد پس از ریزش سنگین مجدداً به سطح 1.55 دلاری بازگردد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره فعالیت مجدد شبکه THORChain چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر