;
coinex

مشخصات فنی موتو ایکس 40 فاش شد

مشخصات فنی موتو ایکس 40 فاش شد، موتورولا رسماً تایید کرد که این گوشی دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 و رم LPDDR5X است. همچنین احتمالاً امسال رسماً عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد تاریخ عرضه موتو ایکس 40 نزدیک است. این گوشی اخیراً بر روی پلتفرم‌های اعطای تاییدیه مانند 3C و TENAA دیده شده است. چن جین، مدیر کل بخش تجارت گوشی‌های همراه شرکت چینی لنوو، شروع به اظهار نظر درباره عرضه Moto X40 کرده است. او دیروز دو مورد از ویژگی‌های اصلی این گوشی را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات فنی موتو ایکس 40 ؛ پردازنده و نمایشگر

چندین گزارش ادعا کرده‌اند یکی از مشخصات فنی موتو ایکس 40 که در ماه های آینده به عنوان موتورولا ادج 40 پرو در بازارهای جهانی تغییر نام خواهد داد، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. در پست Weibo چن جین، می‌توان دید که او اشاره می‌کند که این گوشی به «تراشه پرچمدار جدید» و رم LPDDR5X مجهز شده است. به نظر می‌رسد تراشه پرچمدار جدیدی که او در مورد آن صحبت می‌کند، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد که انتظار می‌رود ماه آینده (نوامبر) عرضه شود.

مشخصات فنی موتو ایکس 40

موتو ادج X30، مدل قبلی موتو ایکس 40 نیز به عنوان اولین گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 جهان در دسامبر 2021 (آذر 1400) به طور رسمی معرفی شد. با تاییدیه‌های 3C و TENAA در حال حاضر، به نظر می‌رسد که Moto X40 می‌تواند یکی از اولین گوشی‌های دارای اسنپدراگون 8 نسل  2 باشد که امسال عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که این گوشی با دیگر گوشی‌های پرچمدار آینده که از اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان پردازنده استفاده می‌کنند، مانند سری شیائومی 13، وان‌پلاس 11، iQOO 11 و ویوو X90 رقابت خواهد کرد.

در مشخصات موتو ایکس 40 می‌توان مشاهده کرد که صفحه‌نمایش آن سوراخ‌دار (دارای پانچ) از نوع OLED با لبه‌های خمیده خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این صفحه نمایش از رفرش ریت 165 هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند. همچنین دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور در سمت راست این گوشی قرار گرفته است.به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت آن در صفحه نمایش تعبیه شده است.

سایر مشخصات فنی موتو ایکس 40

ماژول دوربین مربعی شکل موجود در پشت Moto X40 دارای سه دوربین و یک فلاش LED است. گفته می‌شود که تنظیمات دوربین با یک دوربین 50 مگاپیکسلی قرار است عرضه شود. این دوربین با یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو و یک دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر همراه می‌شود که قادر به گرفتن عکس‌های فوق عریض و ماکرو خواهد بود. همچنین طبق برخی حدسیات احتمالاً این دستگاه مجهز به یک دوربین 60 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی باشد.

ظاهر مات پشت گوشی نشان می‌دهد که ممکن است، یک روکش چرمی داشته باشد. لوگوی Moto batwing نیز در قسمت مرکز پنل پشتی قرار گرفته است.

انتظار می‌رود موتو ایکس 40 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی وارد بازار شود. سایر مشخصات موتو  ایکس 40 هنوز در TENAA مشخص نشده است. این تاییدیه فقط تصاویری از گوشی را نشان می‌دهد، در حالی که تاییدیه 3C آن نشان می‌دهد که احتمالاً این گوشی با شارژر سریع 68 واتی شارژ شود. نسل بعدی پرچمدار موتورولا احتمالا با سیستم عامل اندروید 13 اجرا خواهد شد.

مشخصات فنی موتو ایکس 40

از طرفی گفته می‌شود که مرجع 3C در چین این دستگاه را تأیید کرده است و اکنون مقامات مخابراتی TENAA نیز به آن چراغ سبز نشان داده‌اند. از این رو، این تاییدیه‌ها نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً در سال جاری عرضه شود. به هر حال، در حال حاضر خبری از قیمت X40 نیست. همچنین طبق برخی گمانه‌زنی‌ها، ممکن است در نوامبر (آبان ماه) یا دسامبر (آذر ماه) سال جاری به طور رسمی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات فنی موتو ایکس 40 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر