;
coinex

لاکچری ترین نسخه آیفون 14 معرفی شد؛ خودنمایی آیفون 14 طلایی 135 هزار دلاری

لاکچری ترین نسخه آیفون 14 با پوششی از جنس طلا و قیمت 135 هزار دلاری معرفی شد. این گوشی گران‌قیمت‌ترین گوشی حال حاضر جهان است.

شرکت کاویار (Caviar) که در زمینه بازطراحی گوشی‌های هوشمند با آلیاژی از گران‌بهاترین عناصر موجود در جهان فعالیت دارد، لاکچری ترین نسخه آیفون 14 را با پوششی از جنس طلا معرفی کرد. این شرکت در قاب پشت این گوشی گران‌قیمت یک ساعت رولکس بسیار لوکس تعبیه کرده است که به زیبایی این گوشی اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: کاهش چشمگیر تولید آیفون 14 پلاس ؛ دلیل تصمیم ناگهانی اپل چیست؟

لاکچری ترین نسخه آیفون 14 توسط Caviar معرفی شد

شرکت معروف کاویار (Caviar) که گوشی‌های هوشمند خاص و لوکس را به‌طور محدود بازطراحی می‌کند این‌بار لاکچری ترین نسخه آیفون 14 پرو را با ظاهری بسیار زیبا به‌سبک مسابقات اتومبیل‌رانی با قطعاتی از جنس طلا و ساعت رولکس تعبیه‌شده در بدنه‌ی پشتی این گوشی با قیمت ۱۳۵ هزار‌ دلار معرفی کرده است.

برند رولکس برای افرادی که همیشه به‌دنبال بهترین نام‌ها در صنعت ساعت هستند، کاملاً شناخته شده است. یکی از افسانه‌ای‌ترین مجموعه‌های این شرکت موسوم به Daytona به مسابقات اتومبیل‌رانی اختصاص دارد و برای رانندگان حرفه‌ای طراحی شده است.

لاکچری ترین نسخه آیفون 14

اکنون شرکت کاویار تلاش کرده است تا یک مدل خاص از آیفون ۱۴ پرو تولید کند. بدنه‌ی پشتی این گوشی میزبان یک ساعت رولکس است؛ ساعتی که خود به‌تنهایی یک اثر هنری بی‌نظیر محسوب می‌شود. اکنون این ساعت با جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند اپل ترکیب شده که به تولید یکی از بهترین و البته گران‌قمیت‌ترین آیفون‌های خاص منجر شده است.

لاکچری ترین نسخه آیفون 14

البته اضافه‌شدن ساعت رولکس روی قاب پشتی آیفون ۱۴ پرو تنها تغییر اعمال‌شده روی این محصول نیست. بدنه‌ی پشتی این دستگاه به‌سبک مسابقات اتومبیل‌های مسابقه‌ای دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی طراحی شده است. علاوه‌براین، سرعت‌سنج‌های تزئینی و سوئیچ‌های ساخته‌شده ازجنس طلا، تصویر داشبورد این خودروها را تداعی می‌کند. درصورتی که تمایل برای خرید این مدل خاص آیفون باید مبلغ درخورتوجه ۱۳۵ هزار دلار هزینه کنید.

لاکچری ترین نسخه آیفون 14

مدل‌های تولید شده این ساعت هوشمند در دو مدل Daytona و keleton Booster موجود هستند. انتظار می‌رود هر دو سبک Daytona و keleton Booster نظر طرفداران Daytona 500 را جلب کند. سرعت‌سنج تزئینی و سوئیچ‌ها از طلای 18 عیار با نقاشی مینای جواهر ساخته شده‌اند.

نسخه Keleton Booster دارای قسمت جلویی مشکی رنگ و پیچ‌هایی از آلیاژ تیتانیوم است. این مدل آیفون 14 پرو به فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی مجهز است و با قیمت 133,670 دلار در تعداد محدود عرضه می‌شود.

مدل آیفون 14 پرو مکس با حافظه 1 ترابایتی و قیمت 134,250 دلار به فروش می‌رسد. این دو مدل در بازارهای جهانی به فروش می‌رسند ولی تنها تعداد محدودی از این مدل‌های تولید شده‌اند.

شرکت کاویار، سازنده کالاهای لوکس امیدوار است که بتواند مدل‌های دیگری از سری آیفون 14 با طراحی متفاوت و خاص را در دسترس علاقمندان به گوشی‌های لوکس قرار دهد. باید دید خریداران چنین آیفون‌هایی چه واکنشی به طراحی این دستگاه‌های جدید نشان می‌دهند و آیا کاویار در انتخاب طراحی خود موفق بوده یا خیر.

لاکچری ترین نسخه آیفون 14

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره معرفی لاکچری ترین نسخه آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر