;
coinex

پشتیبانی مرورگر سامسونگ از بوکمارک‌های گوگل کروم ارائه شد

در آخرین ورژن مرورگر سامسونگ تغییرات قابل توجهی به وجود آمده که پشتیبانی مرورگر سامسونگ از بوکمارک‌های گوگل کروم از جالب‌ترین آنهاست.

به تازگی ویژگی جدیدی به محصولات سامسونگ اضافه شده که به کمک آن یک همگام‌سازی میان مرورگر اختصاصی سامسونگ با بوکمارک‌های گوگل کروم ایجاد می‌شود. این ویژگی که برای اولین بار در فصل تابستان در نسخه بتا این اپلیکیشن ظاهر شد، اکنون در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: آپدیت One UI 5.0 و اندروید 13 برای گوشی‌های سامسونگ ؛ کدام مدل‌ها مشمول این بروزرسانی هستند؟

پشتیبانی مرورگر سامسونگ از بوکمارک‌های گوگل کروم

برای فعال کردن همگام‌ سازی بوکمارک‌ها، کافی است که افزونه Samsung Internet Chrome را دانلود کرده و وارد حساب سامسونگ خود شوید. پس از آن گزینه بوک مارک‌های کروم را انتخاب کرده و سپس روی Import کلیک کنید.

البته باید توجه داشته باشید که برای دریافت این قابلیت باید از آخرین نسخه مرورگر سامسونگ استفاده کنید، در غیر این صورت ابتدا از طریق پلی استور و یا گلکسی استور مرورگر خود را آپدیت کرده و سپس به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Sync with Samsung Cloud را فعال کنید.

علاوه بر این، در به‌روزرسانی جدید تغییرات دیگری نیز به چشم می‌خورد که از میان آن‌ها می‌توان به ویژگی جدید امنیتی برای هر وب‌سایت، ویجت جدید اینترنت سامسونگ، امکان استفاده از افزونه‌ها در حالت مخفی و قابلیت هوشمند ضد ردیابی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پشتیبانی مرورگر سامسونگ از بوکمارک‌های گوگل کروم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر