;
coinex

رابط کاربری MIUI 13.1 مبتنی بر اندروید 13 برای شیائومی 12 و 12 پرو منتشر شد

در شرایطی که انتظار رونمایی از رابط کاربری MIUI 14 را داشتیم، شیائومی رابط کاربری MIUI 13.1 مبتنی بر اندروید 13 برای شیائومی 12 و 12 پرو را منتشر کرد.

شیائومی با انتشار MIUI 13.1 که احتمالا تنها توقفی کوتاه پیش از ارائه MIUI 14 به شمار می‌رود، طرفداران را غافلگیر کرده است. همانطور که احتمالا در جریان هستید هنوز اندروید 13 رسما منتشر نشده و در نتیجه، این آپدیت پرچمداران شیائومی صرفا شامل نسخه آزمایشی اندروید 13 است و از سوی دیگر تنها گوشی‌هایی از آن برخوردار خواهند شد که اولا در کشور چین و دوما در شمار گوشی‌های برنامه‌ بتا MIUI باشند.

بیشتر بخوانید: این گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 13 را دریافت نمی‌کنند

انتشار رابط کاربری MIUI 13.1 مبتنی بر اندروید 13

همانطور که گفتیم در حال حاضر MIUI 13.1 مبتنی بر اندروید 13 به دو پرچمدار شیائومی 12 و 12 پرو رسیده است. با وجود اینکه به نظر این بیلدهای آزمایشی به چین محدود شده است، در حال حاضر به دلیل انتشار در اینترنت کاربران می‌توانند آن‌ها را دانلود کنند؛ اما ممکن است الزاما این بیلدها قابل نصب نباشند. در واقع امکان نصب آن‌ها وابستگی تام با شماره IMEI دارد

در حال حاضر اما شیائومی 12 و 12 پرو V13.1.22.7.28.DEV را دریافت کرده‌اند و پسوند DEV در اینجا نشان‌دهنده این است که آنها بیلدهای توسعه‌دهنده هستند. در صورتی که تجربه گذشته ملاک باشد، این ساخت‌ها را فقط می‌توان روی دستگاه‌هایی نصب کرد که در برنامه بتای MIUI در چین ثبت‌نام کرده باشند.

توجه داشته باشید که هر دو بیلد بیش از 5 گیگابایت حجم دارند. ظاهراً شیائومی این بیلدها را بر پایه نسخه اندروید 13 بتا 3 قرار داده است و با رفع باگ‌ها به نوعی ثبات رسیده است. البته گوگل از آن زمان بتای چهارم اندروید 13 و چندین به‌روزرسانی تکراری را منتشر کرده است، با این حال، این بیلدها فقط حاوی رفع اشکال بوده‌اند که بیشتر آنها مختص گوشی‌های هوشمند سری پیکسل است.

در حال حاضر، شیائومی هنوز وجود MIUI 13.1 را تایید نکرده است و در شرایطی که شواهدی از کار شیائومی روی MIUI 14 منتشر شده بود، این ممکن است بدان معنا باشد که برخی از دستگاه‌های این شرکت چینی اندروید 13 را از طریق MIUI 13.1 دریافت می‌کنند. به احتمال زیاد شیائومی تکلیف این موضوع را در زمان انتظار برنامه بتای عمومی اندروید 13 در کمتر از یک ماه دیگر مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار رابط کاربری MIUI 13.1 مبتنی بر اندروید 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع:‌ notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر