;
coinex

عرضه نخستین تبلت تاشو اپل در سال 2024 ؛ سامسونگ از برنامه‌های کوپرتینویی‌ها چه می‌داند؟

به نظر طبق پیش‌بینی سامسونگ باید منتظر عرضه نخستین تبلت تاشو اپل در سال 2024 باشیم. این موضوع می‌تواند اولین تجربه شرکت اپل در زمینه ساخت محصولات هوشمند تاشو باشد.

سامسونگ در نشست خود با جمعی از سرمایه‌گذاران تاکید داشت که انتظار دارد بازار گوشی‌های تاشو تا سال 2025 رشد 80 درصدی را تجربه کند. این غول فناوری کره‌ای در ادامه افزود: «90 درصد کاربران گوشی‌های تاشو به این فکر هستند که در آینده دستگاه‌های تاشو دیگری خریداری کنند».

اوایل امسال نیز، مدیر اجرایی سامسونگ اعلام کرد که چیزی بالغ بر 10 میلیون گوشی تاشو در سال 2021 به عموم مردم عرضه شده است. هرچند این تعداد در مقایسه با کل بازار گوشی‌های هوشمند عدد کمی بوده، اما دسته گوشی‌های تاشو نسبت به سال 2020 رشد بیش از 300 درصدی را تجربه کرده است. در حال حاضر، بیش از 70 درصد این بازار در تسخیر و تحت سلطه دستگاه‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ است.

در حالی که شرکت‌هایی مانند سامسونگ روزانه به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر روی دستگاه‌های تاشو هستند، اما اپل هنوز هیچ محصولی در این دسته معرفی نکرده است. با اینکه نشانه‌ خاصی دال بر قصد غول کوپرتینویی در مورد معرفی یک گوشی تاشو در کوتاه مدت وجود ندارد، اما طبق گزارش‌ها، سامسونگ در انتظار معرفی یک تبلت تاشو از سوی اپل تا سال 2024 است.

بیشتر بخوانید: آیپد تاشو اپل در سال 2024 عرضه می‌شود

پیش‌بینی سامسونگ از نخستین تبلت تاشو اپل

این گزارش توسط نشریه The Elec به انتشار رسیده و این نشریه آن را به نقل از منابعی معتبر مخابره کرده است. بخش موبایل سامسونگ در ماه گذشته طی جلسه‌ای با تامین‌کنندگان خود، در مورد بازار موبایل صحبت کرده است. در میان این گفتگوها، نمایندگان غول فناوری کره‌ای اعلام کرده‌اند که انتظار دارند اپل اولین دستگاه تاشو خود را حدود دو سال آینده معرفی کند.

نخستین تبلت تاشو اپل

نکته جالب اینکه در این گزارش آمده است که حداقل طبق پیش‌بینی سامسونگ، نباید منتظر یک گوشی هوشمند تاشو از سوی اپل باشیم، بلکه غول فناوری کوپرتینویی با یک تبلت یا لپ‌تاپ تاشو وارد عرصه تاشوها خواهد شد.

همچنین CCS Insight در گزارشی که در ماه گذشته به اشتراک گذاشته است، این شایعات را به نوعی تایید کرد. این شرکت تحقیقاتی مدعی است که عرضه یک آیفون تاشو در این مرحله سیاست بسیار خطرناکی برای اپل خواهد بود و برای اپل اقدام منطقی‌تر این است که این فناوری را در یک آیپد جدید مورد استفاده قرار دهد.

هنوز مشخص نیست که این محصول چقدر قیمت خواهد داشت، با این حال تحلیلگران معتقدند که دستگاه تاشو اپل ممکن است با قیمت 2500 دلار وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه نخستین تبلت تاشو اپل در سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر