;
coinex

اولین گوشی تاشو جهان با اتصال ماهواره‌ای ؛ اتصال ماهواره‌ای میت ایکس 2 معرفی شد [+ویدیو]

اولین گوشی تاشو جهان با اتصال ماهواره‌ای رونمایی شد. این قابلیت برای مواقع اضطراری که پوشش شبکه در دسترس نیست بسیار مفید است.

هواوی هفته پیش قابلیت پشتیبانی از ارسال پیام با اتصال ماهواره‌ای را به گوشی تاشوی میت ایکس 2 اضافه کرد. این برند روز پنجم نوامبر (14 آبان) میزبان کنفرانس توسعه‌دهندگان است که قرار است در آن اطلاعات بیشتری درباره اولین گوشی تاشو جهان با اتصال ماهواره‌ای که از ماهواره Beidou پشتیبانی می‌کند، منتشر شود.

بیشتر بخوانید: بعد از اپل و هواوی؛ گوشی‌های سامسونگ با ارتباط ماهواره‌ای عرضه می‌شوند

قابلیت‌های اولین گوشی تاشو جهان با اتصال ماهواره‌ای

همانطور که در مقدمه اشاره شد، میت ایکس 2 اولین گوشی تاشو جهان با اتصال ماهواره‌ای است که از امکان ارسال پیامک از طریق ماهواره پشتیبانی می‌کند.

قابلیت ارسال پیامک از طریق اتصال ماهواره‌ای برای مواقع اضطراری که پوشش شبکه در دسترس نیست بسیار مفید است. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت موقعیت مکانی خودشان را برای دوستان یا مقامات محلی ارسال کنند. مثل سری میت 50، این قابلیت در میکس ایکس 2 هم فقط برای چین قابل استفاده است.

در حال حاضر این قابلیت فقط برای ارسال پیامک قابل استفاده است و نمی‌توان از این طریق پیامکی دریافت کرد. هواوی در تلاش است تا در آینده نزدیک امکان ارتباط پیامکی و تماس دو طرفه از طریق ماهواره را نیز پیاده‌سازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین گوشی تاشو جهان با اتصال ماهواره‌ای چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر