;
coinex

طرح فروش کرمان موتور آبان 1401 [+شرایط و قیمت]

کرمان موتور در ادامه طرح‌های فروش نقد و اقساط خود، شرایط طرح فروش کرمان موتور آبان 1401 را اعلام کرده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

کرمان موتور یکی از بهترین مونتاژکاران خودروهای چینی در ایران است که در سالیان اخیر توانسته به خوبی اقبال عمومی را به خود جلب کند. این شرکت قصد دارد تا پیش از پایان آبان ماه و در هفته پیش رو، سه خودرو خود را در قالب‌ طرح‌های نقد و اقساط به بازار عرضه کند. متقاضیان می‌توانند روند ثبت نام در طرح فروش کرمان موتور 21 آبان 1401 را از فردا آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: مزایده خودروهای معیوب ایران خودرو آغاز شد

طرح فروش کرمان موتور آبان 1401

در این بخشنامه کرمان موتور در خصوص شرایط فروش کرمان موتور آبان 1401 مقرر شده که سه محصول این شرکت یعنی کی ام سی تی 8، کی ام سی جی 7 و جک جی 4 با موعد تحویل سه ماهه به فروش خواهند رسید. روش خرید این محصولات نیز به دو شیوه نقد و اقساط میسر است و مشتریان می‌توانند بسته به بودجه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. قیمت و مشخصات خودروها در این بخشنامه همانطور که کرمان موتور تاکید کرده قطعی است. در ادامه جزئیات طرح فروش نقد و اقساط کرمان موتور آبان 1401 را ببینید: (برای تماشای جزئیات هر مورد، روی تصویر مربوطه کلیک کنید)

لازم به ذکر است که به مشتریان سود مشارکت و سود انصراف تعلق نمی‌گیرد و تنها اگر تاخیری در تحویل انجام شود، 3 درصد سود به ودیعه تعلق می‌گیرد.

از روز شنبه هفته پیش رو یعنی 21 آبان 1401، متقاضیان می‌توانند برای خرید این محصولات اقدام کنند. ظرفیت این خودروها به صورت محدود در نظر گرفته شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه دارد. مشتریان جامانده ناگزیر باید تا بخشنامه بعدی انتظار بکشند.

یکی از گزینه‌ها برای مشتریان امتیازی است که برای خرید کی ام سی جی 7 در نظر گرفته شده است. مشتریان در صورت خرید نقدی این محصول 65 میلیون تخفیف می‌گیرند! خودرو جک جی 7 مجهز به سیستم جدید سامانه کنترل پایداری الکترونیکی نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش کرمان موتور آبان 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر