;
coinex

پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به پدران سربازی نرفته ؛ شرایط و نحوه دریافت

عضو هیات رئیسه مجلس از پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به پدران سربازی نرفته در صورت تصویب نهایی طرح دو فوریتی خبر داد. در تکراتو بخوانید.

بر اساس اعلام دهنوی؛ عضو هیئت مجلس، پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به پدران سربازی نرفته در دست بررسی است و این وام در صورت تصویب نهایی طرح دو فوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به افراد مشمول تعلق خواهد گرفت. طبق اعلام وی منابع اعطای این تسهیلات هم در تبصره 16 قانون بودجه سال جاری ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: پرداخت وام به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از فیلترینگ

پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به پدران سربازی نرفته

عضو هیئت مجلس در خصوص پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به پدران سربازی نرفته اعلام کرد: «در صورت تصویب نهایی طرح دو فوریتی “الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” ممنوعیت‌های موجود در قوانین دیگر که مانع دریافت وام ازدواج و وام فرزندآوری می‌شد، برداشته خواهد شد.»

پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به پدران سربازی نرفته

وی همچنین گفت: «براساس آن جمعیت یک میلیونی باقیمانده از جوانان می‌توانند از تسهیلات ازدواج و فرزندآوری برخوردار شوند.»

دهنوی ادامه داد: «اگر این طرح تصویب شود همه مشمولان در قانون جوانی جمعیت و قوانین عادی می‌توانند وام ازدواج و فرزندآوری بگیرند و هیچ قانون دیگری مانع دریافت این تسهیلات نمی‌شود، یعنی اگر کسی مشمول غایب نظام وظیفه هم بود باید وام ازدواج و فرزندآوری بگیرد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به پدران سربازی نرفته چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    با سلام خدمت دوستان عزیز واقعا باید به همه ی جوان ها این وام رو بدهند چونکه یه تعدادی بخاطر مشکلات نتوانستن برن خدمت حالا که نتوانستند برن نباید تو خیلی از مسائل حذف بشوند

    پاسخ

    سلام
    کاش معافیت میدادن دو بچه داریم خدمت بعد 32 سال سن سخته زن بچه رو رها کنیم به هر سال دستشون درد نکنه اگر این مشکل رو حل کنن مشکل خیلی ها حل فصل میشه

    پاسخ

    جوک پاییزی زیبا تشکر برای جوک هات

    پاسخ

    سلام
    عالی بخدا اگر بدن من که سربازی نرفتم 30سال سن دارم 🤣🤣🤣

    پاسخ